oooooh gatver zelf voor 15 euro er bij zou ik hem nog niet kopen , hoe kan je zo,n vies ding nog voor die prijs te koop zetten .... ongelovelijk
Ik zou als ik jou was ook nog even verder kijken Wie zet zoiets smerigs nu op mp?? Ik geef zelfs vieze dingen niet eens weg, laat staan dat ik er geld voor zou vragen....
Hahah en er staat bij Voorkomt schrikreflexen maar als je dat ding alleen al ziet schrik je je kapot, moet je na gaan met je kind er in
Haha ff serieus wie plaatst er nou zo'n advertentie zeg haha * off topic, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nou logisch dat je verder zoekt, dit zet je toch uberhoud niet op marktplaats als je het er niet meer uitkrijgt
Marktplaats.nl > koelkast met centrifuge - Witgoed en Apparatuur - Koelkasten en IJskasten Nog nooit van gehoord: Koelkast met centrifuge... dan kan je de melk centrifugeren ofzo?
Slaapzak; gadverdamme!! Zuil met jongentjes (serieus...?) hoofd; afgezien van de spelfout; raar ding!!
Marktplaats.nl > Leuke develab laarsjes maat 23 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes Zijn gedragen maar zien der nog netjes uit ±D
Dezelfde verkoper heeft 2 haarborsteltjes, leuk om erbij te bestellen; "Zijn gebruikt maar zijn nog schoon en netjes" http://link.marktplaats.nl/501063386
Als je verder kijkt bij zijn andere advertenties heeft hij een over een tuinbeeld. Bij het beeld vermeld hij ook heel erg mooi dat als je goed kijkt je kunt zien dat het beeld het koud heeft....
over die onderbroeken... er zijn dus serieus mannen die daar helemaal op geilen... Ik had voor mijn trouwen een positieonderbroek gekocht, 2 en 1 daarvan was nog nooit gedragen en nog in de verpakking. Dus ook op mp gezet. Zijn nl best dure krengen dus als ik er iemand anders blij mee kon maken... kreeg ik dus ook steeds mailtjes van mannen of ie gedragen was enz... echt jak!