Inderdaad bizarre advertenties. Maar er wordt wel op geboden bij de gratis ballonnen is het hoogste bod ondertussen 8 euro zullen vast ook wel grapjassen zijn die geboden hebben, kan me niet voorstellen dat dat serieus is. Of misschien is de bieder wel de ontaarde zoon of de gemene schoondochter
Denk dat er best wel gekken zijn die het zullen kopen .. Je hebt ook mensen die van die koffers op kopen op de site van schiphol. Schiphol verzamelt de koffers die niet op worden gehaald of kwijt zijn geraakt en die kan je dan ongeopend kopen, je weet dan niet wat je koopt, kan dus een lege koffer zijn met drie vieze onderbroeken maar kan ook zijn dat je een koffer vol met dure spullen koopt..
Marktplaats.nl > CHICCO sloffen / pantoffels ecru met hondje erop maat 25 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken dit vind ik ranzig bleh moet je der andere advertenties zien
Die schoenen zijn inderdaad erg vies!! MAAR... ze zijn gratis... dus wie heeft interesse... haha! Marktplaats.nl > Ik zoek JOU - Contacten en Berichten - Man zoekt Vrouw
Ik kwam er toevallig achter dat je ook contactadvertenties kan plaatsen op mp. Wat staan er trieste gevallen tussen. Deze, vind ik echt zielig! Marktplaats.nl > Niet de knapste - Contacten en Berichten - Vrouw zoekt Man
Hoezo niet de knapste? Ik vind haar absoluut niet lelijk. En dan ook nog met blote schouders gefotografeerd. Bah, er zullen wel een stel viespeuken op afkomen.
Die laatste geloof ik niet dat die er is op gezet door dat meisje zelf. Haar profiel is pas 1 dag oud, lijkt me eerder een gevalletje van digitaal pesten.
Marktplaats.nl > hoi hallo op zoek naar een luike vrouw - Contacten en Berichten - Huisgenoten gezocht Deze man schrijft echt heeeel slecht!
Iemand nog een man in de aanbieding? Hij hoeft alleen maar vruchtbaar te zijn, verder geen eissen. Marktplaats.nl > Ik wil trouwen en een kind - Contacten en Berichten - Vrouw zoekt Man
Whaha, dat je zo met je gezicht op mp staat. Er zijn toch nog wel andere manieren?? Hier komen volgens mij alleen viespeuken op af! En tja ik wil een kind, alsof ze dan ook meteen een kind kan krijgen... Misschien een tikje naïef
Whahaha... Ik zal nooit z'n advertensie zetten op mp er zijn hele andere manieren. Laatst heeft mijn vriendin zich ingeschreven op Lexa en ze moest een bedrag van 60 euro betalen voor een half jaar. Zei heeft totaal geen last van vieze kerels. Maar als je, je zo op mp zet dan vraag je erom.