Misschien dat die man die op zoek is naar een "luike" vrouw een match met dat meisje die wil trouwen en een kind wil. Is iedereen tevreden!!
Marktplaats.nl > Muppet poppen comleet - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Poppen Leuk.. complete verzameling.. flink wat zegeltjes.. maar om daar nou op te laten bieden vanaf... 95 euro... :S
omg idd 95,- ! gekke mensen. zou Animal wel willen hebben maar noway dat ik er zoveel voor ga betalen. das waarschijnlijk iemand die ze bij AH mee kan nemen omdat ie er werkt en dan zo geld eraan wilt verdienen
Het heeft die persoon 8,- gekost en er dan zelf minimaal 95,- voor willen hebben...die heeft ook een klap van de molen gehad geloof ik.
Dat meisje niet de knapste is w.s een lok naar datingsite niet eens een grapje. Hier reageren mannen dus massaal op en kunnen ze credits inleveren voor een of andere chat site. Slim gedaan toch?!
Ik denk dat dit meiske enorm in de zeik genomen wordt door iemand. Geloof niet dat ze dit zelf geplaatst heeft!
Marktplaats.nl > Plateau voor magnetron dsn 340 mm nr 2 - Witgoed en Apparatuur - Onderdelen en Toebehoren Hoe durven ze hier 9 euro voor te vragen? Zou het nog niet gratis weggeven!
heb even mailtje verzonden Beste huub, ieuw je kan toch niet serieus zo gore plaat weg gaan geven? die zou ik nog niet eens aan een zwerver durven te geven