Bah, wat goor. de andere die tussen zijn advertenties staat, is een stuk schoner: Marktplaats.nl > Plateau voor magnetron dsn 325 mm nr 3 - Huis en Inrichting - Keuken | Servies
snap niet dat ie op zn minst geprobeerd heeft zelf die plaat schoon te maken. zet ook vrolijk in advertentie dat je dat zelf ff moet doen nog. lol wat een nerd, hij heeft m toch zo goor gemaakt. iel bah
dat valt me vaak ook op dat er op gratis diongen word geboden. Lezen mensen dan gewoon niet? Snap daar niks van
nee nog niet van hem maar wel van degene die de muppets poppen tekoop aan bood vanaf 95 euro waarop ik 100 euro bood whahahaha Beste de vries, Ik ga akkoord met het bod. Wanneer wil je ze ophalen? Waar moet je vandaan komen? Mvg. Nivr heb even gevraagd of ze verzonden kunnen worden
als ze verzonden kunnen worden , dan vragen of ze verzekerd of aangetekend opgestuurd kunnen worden omdat je er heel veel waarde aan hecht ..
en nu lrijk ik een mailtje dat ik wel verzendkosten moet betalen , heb gezged dat ik daar over na moet denken want dat ik dat wel veel vind 6,75 euro ...
hahhah ik hoop het voor haar van niet , maar als ik bericht terug heb , zal ik me weer melden ,hihihh