Maar wat is dat eigelijk voor een beest/ding Eengerbel had ik vroeger ook en is toch heel wat anders Ps: wat schreef hij terug in zijn mail? Ben nu razend benieuwd
En deze advertenties zijn idd lachen: Marktplaats.nl - Advertenties van tycho wilberink uit Rotterdam Ben ook benieuwd naar de mail...
de mail: hoi....., dank je. ik doe dit al jaren. meestal iets met enorme huisdieren of dikke kinderen. er zijn een hoop vrienden van mij op "geabonneerd". het begon ooit toen ik me verveelde toen ik net in de usa aankwam. nu woon ik daar alweer 6 jaar, maar je wilt toch die interactie met Nederland niet verliezen hè. qua serieus, ik heb ook klassieke vw bussen te koop. die restaureer ik.
heb daarna terug gestuurd: Hoi Tycho, Je moet eens weten hoe bekend je ben. Ik schrijf mee op een forum en daar hebben ze het rond uit over je hahaha. Daardoor kwam ik op je marktplaats berichten. Leuk om te lezen dat je dit al lang doet, zal ook zeker af en toe eens kijken of er weer nieuwe advertenties zijn. Gaaf die VW bussen, die zijn echt tijdloos dus kan me voorstellen dat je door een mooie hobby in gevonden heb. Ik zou zeggen nog een fijne dag verder, Groetjes .....
Sympathieke man he? Hij heeft dit terug gestuurd: joh. stuur eens een link naar dat forum? Zal ik een link sturen van dit topic?