Ik vraag me af of zijn bedragen serieus zijn. Kijk maar eens naar deze en wat het kost. Marktplaats.nl > Oranje grote en zachte frisbee. - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buiten | Los speelgoed
Marktplaats.nl > 3x Bob de Brouwer boeken. - Boeken - Kinderboeken | Kleuters ´ Haha en deze dan. Ik heb liever 3 losse dan, dan de vraagprijs.
Ja maar da's wel een echte Jumbo Disc he Nee maar, als je niet serieus bent ga je toch niet zoveel tijd steken in het online zetten van je halve huis?
dit is echt te erg!! Marktplaats.nl > Zwarte lage hak schoenen, maat 40. - Kleding | Dames - Schoenen in goede staat, staat erbij
Ik lach me rot . Bekijk ook eens hun advertentie van de broodsnijmachine en de broodbakmachine. Al was het gratis dan nog niet...
Niet eens, heb deze een keer als extra gekocht toen we met een grote groep gingen gourmetten voor 14,95 euri (kon ook na die ene keer de kliko in zoals te verwachten voor die prijs.) hij wil nog winst maken ook....
Whahah, heb je al reactie terug?? Hoe durven ze dit soort dingen op mp te zetten en dan ook nog de hoofdprijs er voor te vragen?? Duidelijk crisistijd.