Lachwekkende marktplaats advertenties #2

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ahahahhahaaaaa!!!!!! Wie heeft mijn schoen gevonden?!?!?! Muwhaha! Kom niet meer bij hier!! Wat een EI

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Daar moest ik ook zo om lachen hahaha.

En dan die onderbroek! hahaha

4. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    hihi erg he,
    heb ook nog wel een paar onderbroekjes liggen, zo meteen maar even fotos maken, shit heb alleen geen parfum flesje hahaha

en die schoen, hoe krijg je het voor elkaar, moet wel heel veel op hebben, om er thuis achter te komen dat je nog maar 1 schoen aan hebt

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    En er dan nog 4,- voor vragen! Bij de zeeman haal je ze nog goedkoper, maar goed dit is natuurlijk RETRO.:D

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha:p

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    hahaa die heeft waarschijnlijk zelf nog een kast deur en la te staan thuis en zo is haar kast weer compleet ;)

9. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG wat een advertenties weer haha die onderbroek, gadverdamme!

10. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    oohhh! Zo jammer dat ik dit topic nu pas zie! Kwam laatst in mijn zoektocht naar een nieuw appartement toch een gekke tegen.. In ruil voor gratis wonen (op boodschappen na) twee keer per maand foto's van jezelf laten maken. Diezelfde vent heeft mij op een gegeven moment gebeld omdat ik zelf een advertentie heb staan gericht op het vinden van een nieuw stekkie. Nam hem niet serieus, hij was duidelijk op heel iets anders uit maar heb m even flink laten zweten. 'voor wie maakt u foto's dan?' 'voor china en japan' '.. want die hebben echt iets aan europese lingerie en badmode modellen?' 'ja het uiterlijk van de europeanen spreekt ze aan' 'het gaat toch om het product? De lingerie en de badpakken?' 'ehh, ja!' 'waarom dan europese modellen?' 'ja ehh, dat vinden ze mooi!' 'o. En voor welk bedrijf is dat dan?' 'ja, dat kan ik niet uitspreken, eigenlijk' 'omdat het niet bestaat of omdat het chinees is?' 'ja, dat is toch niet belangrijk?' 'o, mag ik niet weten welk bedrijf er naar mij zit te kijken dan?' 'nee, dat weet ik zelf ook nog niet.' (!) 'o. En hoe wil u dat dan doen? Want ik zit met een kindje, dus die kan niet mee naar de shoot. gaat u ook opvang betalen?' 'dat hoeft niet want de zolder is ingericht als fotostudio, ik kan ook zo het huis in want ik heb de sleutel.' 'nou, dat zie ik dus niet zitten, fijne dag nog!'

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Noukje: Da's ook erg zeg! Hah! Er zouden gewoon mensen zijn die daar intrappen. Pffff.

12. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
  14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb toevallig een andere sticker :D

Maar als je hem te lang laat liggen verkleurd het papier waar de sticker op zit.

En hij zit op dubbel papier 1 plak kant die je los moet maken en hem dan op de muur moet plakken en vervolgens de andere kant waar je met iets hard over heen moet wrijven zodat de sticker op de muur komt :p

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

die sticker :p:)
    die onderbroek :D:$:$:D

staat nu niet op marktplaats maar had eens ene gezien die een fiets verkocht, stond erbij nooit op gerookt :$wat maakt dat uit? tis een fiets :(

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
  17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahahahahaha! :D

19. Eefje28