Ik vind dit best een raar idee :s Marktplaats.nl > gezocht iemand die mijn dier kan opzetten... - Verzamelen - Dierenverzamelingen
Komt d'r vriend beneden, die weet nog van niets, vraagt zich af wat voor vlees hij voor vanavond eens uit de vriezer zal halen..
Hahaha, ja, krijg je zo'n 'flappie-scenario' "Het was 14 mei, 2012, ik weet het nog zo goed, de vriezer die was leeg.... En vriendlief zei dat ik niet in de keuken mocht komen, en als ik zoet naar m'n werk ging, ik dan wat lekkers kreeg..."
Mijn man heeft zijn hondje laten opzetten nadat het dier was overleden. Het kleine hondje ligt heel parmantig in haar mandje....op zolder momenteel, wil dat 'ding' niet in mijn woonkamer.Het hondje is overleden nog voor wij elkaar kende. Maar geloof dat het opzetten van huisdieren ook niet meer mag. ----------------------------------------------------------------- Dit vind ik dan ook weer .... bijzonder.... de bedragen die geboden worden Marktplaats.nl > Complete set AH mini's - Verzamelen - Supermarktacties
volgens mij heeft hij/zij een poging gedaan om ze op volgorde van AH plaatje te leggen maar is ie een beetje kleurenblind of geen kennis van fruit of zo
Wow wat een advertenties komen jullie tegen zeg! Hoe kom je op zulke lachwekkende advertenties uit? Ik kom altijd op de gebruikelijke "colbert te koop" dingen. Die mini's ook van de AH.... die bedragen kunnen niet echt zijn toch? 111,-???! kom zeg....
Gedver, hij is zelfs al verkocht: Marktplaats.nl > Kunstgebit z.g.h.o 35,00 Euro VERKOCHT - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Mondverzorging