Denk dat ik het stoepkrijt ga bieden, 0,30 cent. En dan natuurlijk laten opsturen he hahaha. Ik begreep die 1-6-12 al niet.... undercoverblond he.
nou heb ook al een poosje met gefronsde wenkbrauwtje zitten kijken haha! maar jij gaat dus voor t stoepkrijt, misschien dat ik wel 60cent bied voor de kaarten.... even over denken, t is wel een uitgave... zou hij ook opgeld berekenen en komt en btw overheen, zoals met een echte veiling?
Ik hoop het niet, want dan wordt het toch wel heel duur Maar die kaarten zou ik ook wel willen, maar alles bij elkaar kan ik helaas niet betalen
Die dingen gaan nou eenmaal een paar kinderen mee. Ik zie op de foto's geen remsporen. Wij hadden ze ook, van biologische ongebleekte katoen, ds niet hagelwit.
Keb weer een grappige van die kijk maarrrrrr man. Hij heeft zoveel grappige advertenties: Marktplaats.nl > kruis grote - Antiek en Kunst - Antiek | Religie
Hier nog een leuke: Marktplaats.nl > zwembad trappie - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buiten | Zwembaden en Zandbakken
Marktplaats.nl > alu schuifpui - Doe-het-zelf en Verbouw - Kozijnen en Schuifpuien Logisch dat het kozijn dus iets groter moet zijn, gut die man heeft wel een goed gevoel voor humor!
ik moest ook heel erg lachen om de advertentie van het 'martelwerktuig' Ergens heeft hij wel gelijk, natuurlijk!
Koopje! Marktplaats.nl > te koop maat 62 verschillende setjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > te koop jurkje merk LIEF - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62