ik zou t eigenlijk ook wel doen. als t mijn man was die een advertentie had staan om vreemd te gaan en ik zie dat via fb terug, dan bedank ik die gene bij het leven! ja echt wel, die zou een mooi boeketje krijgen met doos merci. wel nádat ik mn vent uit t huis heb gezet
Mm vind het een beetje ver gaan om dat op facebook te gaan zetten. En eigenlijk denk ik dat het helemaal niet echt is, want je moet je ook inschrijven voor iets. Zal wel weer gewoon zo'n dating site zijn? En zo niet.. tja, het zijn nauwelijks onze zaken, misschien is haar man wel een enorme eikel. Niet mee bemoeien.
Idd, ik denk ook dat het nep is. En de foto in de advertentie is volgens mij niet eens een foto uit Scheveningen. Want op de achtergrond zie je een pier waar niets op staat. En naar mijn weten heeft Scheveningen maar 1 pier, en dat is met die winkeltjes en Van Der Valk erop. (Ik kan me ook vergissen)
Marktplaats.nl > Ik zoek jou!!! - Contacten en Berichten - Vrouw zoekt Man Zoekt geen bedvulling. Waarom dan wel van die "sexy" foto's met getuite lippen en zo?
Nou? Wie kent haar. (het is alleen wel speurders) wie kent deze vrouw te koop gevraagd < Opsporing verzocht < Contacten op Speurders.nl (Advertentie: 110030637)
Marktplaats.nl > kruk engelse koningin - Antiek en Kunst - Antiek | Meubels | Stoelen en Banken altijd lachen met de kijk maarrrrrrrrrrr man
Marktplaats.nl > shara of abraham ?? - Hobby en Vrije tijd - Feestartikelen Keb er weer een van de kijk maarrrr man.