Marktplaats.nl > hallo een leuke lieven vrouw gezocht - Contacten en Berichten - Man zoekt Vrouw hopelijk gaat het plaatsen van de link goed.
Marktplaats.nl > Hele leuke paarse met zwarte bikiniset cup 80F slip mt L - Kleding | Dames - Badmode en Zwemkleding voor de liefhebber.....kijk maarrrr
Hij weet wel hoe je foto's met de webcam maken moet. Begrijpelijk schrijven heeft hij dan weer niet zo goed onder de knie
Zag net een adv met ieder Kinder Keukenspulletje op nr.. ^^ echt dom. Nr 1 was een plastic bordje,nr 2 plastic lepeltje etc.. Alsofje dit echt apart gaat kopen?
Het lijkt wel alsof het prikkeldraad los op de wc-bril zit. Marktplaats.nl > Prikkeldraad w.c. bril - Doe-het-zelf en Verbouw - Sanitair
Deze sokjes heb ik laatst bij Action gekocht voor 1,00 per doosje. Marktplaats.nl > Sokjes met Tekst: 'I (hartje) Opa, Oma, Papa en Mama' NIEUW! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Nou ja, mensen willen ook eht overal een slaatje uit slaan! Klopte het ook met het merk? Bizar, zou niet eens in mij opkomen om eerste in te slaan boj de action en dan voor het dubbele te verkopen op mp . Maar ja ben dan ook geen echte verkoopster
Dat merk weet ik niet zeker.... Maar verder ziet het er hetzelfde uit, ook de verpakking en zo. Ze kan de papieren etiket misschien ook zelf gemaakt hebben...
zelfs gratis wil ik deze niet hebben Marktplaats.nl > maxi cosi kinderstoel voor in de auto - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes bleh