Die van de action zijn anders hoor. Ik heb deze sokjes destijds ook gekregen bij de geboorte van mijn oudste dochter. De sokjes van de action zijn anders en van een ander merk.
Misschien voor mensen met heel weinig geld, met een hoesje is hij wellicht nog goed te gebruiken. Ik kan het me ergens nog voorstellen dat ze m gratis weg doen. Als ze er geld voor zouden vragen, vond ik het een ander verhaal.
Zelfs een bloemetje (wat al snel 10 euro is.....) of een chocolaatje is het te veel . Kun je beter een nieuwe kopen, een hoes van 40 euro voor zo'n oud ding is veel te duur!! Nou ja wat een gek ervoor geeft!!
Marktplaats.nl > iemand die mij kan helpen? - Kleding | Dames - Schoenen Oké? Iemand interesse...dit kun je toch niet serieus nemen? HAHA
Waarschijnlijk een flauwe grap van vrienden onderling. maar wie weet is het een perverseling die daarvan houdt?? Whaha
En hier is geen dame uit het zuiden die ff een flinke rochel kan produceren??? Woon zelf in Drenthe, dus iets te ver...
als je naar zijn andere advertentie kijkt is het wel duidelijk dat het een sm-er is, van het masochistische type... Ik geloof wel dat hij er voor zou betalen, haha
jak! Nee idd zou ik die echt niet meer gebruiken. Ook niet met andere hoes. Ik vraag me dan echt af wat die kinderen met die stoeltjes doen
Haha! En dan ook nog onder dames schoenen geplaatst Hij wil graag door een vrouw onder gespuugd worden