was een advertentie dat iemand haar dochtertje van 7maanden weg wilde doen. stond mobiel nummer 0612345678 en de adverteerder was vandaag aangemeld op mp. dus dikke bullshit maar snap niet wat iemand daar zo lollig aan vind om zo'n advertentie te maken
Nee daar zie ik de grap ook niet van in.... nou gelukkig staan er ook echt leuke, grappige en rare advertenties op en worden deze rare advertenties ook snel verwijderd!! Goed gedaan om het te melden!! Ga nu ook mp weer ff afstruinen, is altijd leuk
Staat ook aldoor gratis schoentjes LENEN? Kun je die lenen voor bijv 5 euro en als ze te klein zijn stuur je ze terug en krijg je die 5 euro 'borg' terug. Vind dat echt vaag (kan helaas via iPad geen link plaatsen).
Even off-topic.... Jel ik zag je onderschrift en dat je met je huidige zwangerschap bijna net zo ver bent als met jullie eerste dochter. Wat een spannende tijd voor jullie. Hopelijk blijft deze meid nog lekker even bij mama en kunnen jullie straks lekker met haar knuffelen en haar horen huilen.
Wat lief kinderwens en Kirst! Dankjulliewel.... Ja maandag is inderdaad de dag dat ik net zover ben als waar mijn *dochter overleed. Maar ik ben er van overtuigd dat ik een levend kindje in mijn armen ga krijgen over een paar weken. Maar ik denk ook dat ik wel stil sta op die dag en ook wel blij ben als die dag voorbij is.
Wij zochten een bank. Deze wordt het dus niet. Marktplaats.nl > Hoekbank,bijna Gratis,Nu E 35,- ! - Huis en Inrichting - Banken | Bankstellen
Echt he! vlekken die eruit te wassen zijn... yeah right! Ik wil wel graag weten welk wasmiddel zijn gebruiken, daar!
Even kijken wat ze hier in de buurt 'gratis'weggeven...is toch weer even iets anders dan geboortekaartjes verzamelen...Marktplaats.nl > gratis af te halen 11 bidprentjes - Verzamelen - Bidprentjes en Rouwkaarten
Ik snap die van die bank niet helemaal? Waar zitten die vlekken dan? Dit is toch gewoon zo'n bank met van die glimstof die, als je het de ene kant op veegt het donker wordt, en als je het de andere kant op veegt weer licht? Volgens mij komt daar het kleurverschil van hoor.. Goed, die bank is inderdaad vrij oud, en je ziet duidelijk waar men gezeten heeft, maar daarom zal hij ook 35 euro kosten denk ik..