Meid, het is jullie van harte gegund...nog zo'n mooi meisje, die wel gezond en gelukkig oud mag worden....
zo goed als nieuw ?????????????? Marktplaats.nl > Zilveren Clic laarsjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Tja sommige mensen maar z.g.a.n. Ziet ie er niet uit nee de hele neus is afgesleten en ben ook benieuwd naar de zolen dan....schoen op zich ziet er wel leuk uit
Dat is misschien een nog betere definitie van deze schoen... Wil niet weten hoe die andere eruit ziet, die heeft ze niet eens op foto gezet
Wie herinnert zich het laatste topic nog over het hondje wat niet zindelijk werd? (Zal geen namen noemen) Marktplaats.nl > Tommy chi van 5 maanden zoekt nieuw huis - Dieren en Toebehoren - Honden | Chihuahua's en Gezelschapshonden
Die eisenlijst! Hhahahaha... Tis natuurlijk een triest verhaal... Maar wie wil die hond nou hebben... wekelijkse foto updstes? Gniffel
Zou ik ook niet doen hoor, ergens een hondje halen en dan elke week iets aan de oude eigenaar laten weten, bedoel de eerste tijd, een keer per maand even een mailtje hoe het gaat, oke maar dit is wel erg extreem Als je écht zoveel om je hondje geeft voed m dan op zodat hij zindelijk word of accepteer het en blijf je huis schoonmaken
Hahahaha... moet er nog steeds om lachen.. @Kiekies.. idd open adoptie hahahah Maar idd.. een hond is geen kind.. een hond is een hond.. als jedat beest zo behandeld.. wordt hij gewoon zindelijk.. hard zijn.. en belonen als hij het op het krantje doet.. maar goed... das een heel ander topic.
Sowieso zou ik geen huisdier kopen van iemand die te lui is om hem zindelijk te maken. Dan zal hij voor de rest ook wel onopgevoed zijn. Teveel moeite allemaal he om aandacht te geven aan je diertje.
Zielig hondje met een lui baasje. Hoezo 'tis mn kindje' doeje dan ook je kind weg als hij in de luiers zit? Dan had ik mn zoon allang weg moeten doen dus die heeft vannacht nog in de bed geplast. Hond zindelijk krijgen is heel makkelijk te doen, ligt niet aan de hond maar aan t baasje. En idd, zie m als een hond en niet als een mens. Dat is vaak het probleem. En elke week een update? Kolere dat doet toch geen ziel? Mooi verkooppraatje als je met een lijst van eisen aan komt zetten. Als ze echt zoveel om dat beest/kind geeft dan zoek je toch een training op ervoor ofzo