Je moet er maar op komen... Marktplaats.nl > Anti seks pakjes voor Chihuahua en andere kleine hondjes - Dieren en Toebehoren - Honden | Chihuahua's en Gezelschapshonden
Hmmm zo stevig ziet dat bedje er niet uit zo... Marktplaats.nl > kleuterbed - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden Met name de eerste foto zegmaar.
Marktplaats.nl > little tikes loopwagen - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buiten | Voertuigen en Loopfietsen Geloofwaardig!
Ja precies! Ik heb er toevallig twee thuis staan en heb daar 25 euro per stuk voor betaald! En die zijn dus wel echt bijna nieuw haha
Nou idd, maar ja ik weet niet of iet er na het poetsen nog wel heel mooi uitziet natuurlijk. Ik zou denk ik eerst gepoetst hebben, daarna de foto hebben gemaakt. Maar ja wie ben ik....
Marktplaats.nl > Burberry shirtje - Kleding | Dames - Merkkleding | T-shirts op zich geen erge advertentie maar de foto , hihi let meer op haar tiet dan op het shirtje ..
Als ie te klein is dan maak gewoon een foto terwijl het shirt op de grond ligt en dan trek je hem toch niet aan En al helemaal niet alleen een foto waarop alleen 1 tiet te zien is....