Marktplaats.nl > leuke kindertent met tunnel - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Auto's dan denk je even rustig onder de zonnehemel te gaan hahaha
soms heb ik echt zin om eens te bieden op die dingen, gewoon om te kijken of ik een serieuze reactie van hun terugkrijg
Hahahaha die grijze gympjes heb ik ook .. Van 2 jaar geleden gekocht voor 7 euro toen geloof ik, bij de schoenenreus. gewoon als lekker makkelijke zomergympjes .. Nu zou ik ze niet eens meer doneren aan een goed doel.
Absolute geldnood als je zoiets wilt verkopen..! Whaha! En die tunneltent: ik dacht eerst, wat is er mis mee. (al zou ik het zelf niet verkopen denk ik). Tot ik eens goed keek! Hihi wat een gekke mensen heb je toch!
@ladygaga: ik heb er weinig over gelezen maar ik snap je reactie wel als je je zo behandeld voelt. Soms wordt er heftig geageerd over huisdieren weg doen, omdat het natuurlijk ook niet niets is. Maar niet elk verhaal is hetzelfde. Wat vervelend dat het zo gegaan is en wat goed dat je de hond nog hebt en kattenbak zindelijk hebt gekregen. Is nog handig ook..! De tip van een andere naam: dat helpt niet, want je eerdere berichten blijven staan, maar dan met je nieuwe naam. Dan zou je nog beter een ander account kunnen openen.
Whahaha! Man op mp ja? Hilarisch! Zal wel een hele leuke grap en test zijn: hoeveel reacties krijg je en hoe snel haalt mp deze er weer af. Zou ik met kinderen niet proberen, dan kon je jeugdzorg nog wel eens op de stoep hebben staan binnen no time! Hihihi!
dit is al eens gedaan. die vrouw had inderdaad haar kind erop gezet toen ze werd vervolgd zei ze dat het maar een grapje was
Haha die tunneltent! Te belachelijk voor woorden dat je zo'n foto erop zet! En wat een gedoe om zon rood onderbroekje haha! Tegen de tijd dat je de advertentie hebt getypt sta je al in de min met geld haha
Marktplaats.nl > Stop alleen kijken 18+ sexy lady nakend liggend sexy - Huis en Inrichting - Woonaccessoires | Overige Willem is er op uit gekeken
Ik moest hier wel om lachen.... Marktplaats.nl > sperma BWB dikbil stier Obus de Somme - Dieren en Toebehoren - Overige Toebehoren
Oke deze verkoper die weet niet wat ZGAN betekent. Een aantal kledingstukken omschrijf zij als bijna niet van nieuw te onderscheiden. Toch zie je duidelijk op de foto dat de kleding pillig is. Marktplaats.nl > Tommy Hilfiger rugbyshirt blauw met witte streep - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 En wat ze er dan voor vraagt .... pfff..
Najah...7,50 voor een TH truitje is natuurlijk helemaal niet veel. Dan kan je er wel vanuit gaan dat het gedragen is, maar dus in goede staat. Zo vind ik het er ook wel uitzien hoor.. Als ik een zoon had, had ik em gelijk gekocht, haha
Heb je gezien hoe verwassen/pillig het is? En niet alleen deze, maar bijna alles. Sommige items wel 15,00! Al zou het nieuw 1000,00 hebben gekost, plaats het dan in gedragen, want dat is het overduidelijk. Zo goed als nieuw betekent bijna nieuw en dat is het niet. Het is dan wel in goede staat, maar niet als nieuw.
Nou, sorry maar dat als Tijn zijn shirtjes zo pillig zijn gooi ik ze weg of ze nou van tommy vingino of weet ik veel wat voor een merk zijn. Dit zou ik dus niet meer durven te verkopen! En al helemaal niet voor dat geld!!