Lachwekkende marktplaats advertenties #2

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
  2. sydneys

sydneys Niet meer actief

soms heb ik echt zin om eens te bieden op die dingen, gewoon om te kijken of ik een serieuze reactie van hun terugkrijg :p

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hahahaha die grijze gympjes heb ik ook .. Van 2 jaar geleden :p gekocht voor 7 euro toen geloof ik, bij de schoenenreus. gewoon als lekker makkelijke zomergympjes .. Nu zou ik ze niet eens meer doneren aan een goed doel.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  5. misa

misa Niet meer actief

Absolute geldnood als je zoiets wilt verkopen..! Whaha!

En die tunneltent: ik dacht eerst, wat is er mis mee. (al zou ik het zelf niet verkopen denk ik). Tot ik eens goed keek! Hihi wat een gekke mensen heb je toch!

6. misa

misa Niet meer actief

@ladygaga: ik heb er weinig over gelezen maar ik snap je reactie wel als je je zo behandeld voelt. Soms wordt er heftig geageerd over huisdieren weg doen, omdat het natuurlijk ook niet niets is. Maar niet elk verhaal is hetzelfde.
    Wat vervelend dat het zo gegaan is en wat goed dat je de hond nog hebt en kattenbak zindelijk hebt gekregen. Is nog handig ook..! ;)
    De tip van een andere naam: dat helpt niet, want je eerdere berichten blijven staan, maar dan met je nieuwe naam. Dan zou je nog beter een ander account kunnen openen.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik moest ook even goed kijken bij de speeltent, maar wat een blunder haha

8. misa

misa Niet meer actief

Whahaha! Man op mp ja? Hilarisch! Zal wel een hele leuke grap en test zijn: hoeveel reacties krijg je en hoe snel haalt mp deze er weer af. ;)

Zou ik met kinderen niet proberen, dan kon je jeugdzorg nog wel eens op de stoep hebben staan binnen no time! Hihihi!

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    dit is al eens gedaan.

die vrouw had inderdaad haar kind erop gezet

toen ze werd vervolgd zei ze dat het maar een grapje was

10. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Haha die tunneltent! Te belachelijk voor woorden dat je zo'n foto erop zet! :D

En wat een gedoe om zon rood onderbroekje haha! Tegen de tijd dat je de advertentie hebt getypt sta je al in de min met geld haha;)

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    haha die schoenen en die tent zou dat express zijn met die vent erbij?

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
  13. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha ha... hoe bedenk je het om zo die speelgoedtent op de foto te zetten!!!!

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
  16. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
  17. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Najah...€7,50 voor een TH truitje is natuurlijk helemaal niet veel. Dan kan je er wel vanuit gaan dat het gedragen is, maar dus in goede staat. Zo vind ik het er ook wel uitzien hoor.. Als ik een zoon had, had ik em gelijk gekocht, haha

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Heb je gezien hoe verwassen/pillig het is? En niet alleen deze, maar bijna alles. Sommige items wel 15,00!

Al zou het nieuw 1000,00 hebben gekost, plaats het dan in gedragen, want dat is het overduidelijk. Zo goed als nieuw betekent bijna nieuw en dat is het niet. Het is dan wel in goede staat, maar niet als nieuw.

19. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Nou, sorry maar dat als Tijn zijn shirtjes zo pillig zijn gooi ik ze weg of ze nou van tommy vingino of weet ik veel wat voor een merk zijn.
    Dit zou ik dus niet meer durven te verkopen!
    En al helemaal niet voor dat geld!!

Deel Deze Pagina