Hahaha die stofzuiger.. Ik vraag me af of de verkoper het inmiddels niet meer serieus neemt, of echt nog met glimmende oogjes achter het scherm zit te kijken hoe het bedrag blijft toenemen..
Hier stond dat ook vandaar dat ik als grap een hoger bedrag noemde Maar heeft iemandals grap dus al hoger geboden Hoop tenminste als grap
Nee, ze heeft hem er opnieuw opstaan: Marktplaats.nl - MIELE STAFZUIGER!! ZUIGT NIET..DUS ALS JE HANDIG BENT !!! - Stofzuigers Wie bied
Oh geweldig die stofzuiger.... ze weet alleen niet meer zo goed hoe "oud" die is.... Zo was die eerst in de vorige advertentie 4 jaar oud. In de bovenstaande is hij 2 jaar oud. Maar als je bij al haar advertenties kijkt staat er onderaan nogmaals dezelfde stofzuiger en is ie 3 jaar oud
Ach het is maar net wat de gek ervoor geeft. Heb laatst ook nog een "kapot" Nespresso apparaat gekocht. Zolang je het er duidelijk bijzet geen probleem toch? Ook heb ik weleens iets voor meer geld verkocht als wat ik er nieuw voor betaald had. Kwestie van vraag en aanbod. Er staan wel regelmatig berichten op Marktplaats waar ik erg om moet lachen. Was op zoek naar haardhout had iemand een boom uit de tuin aangeboden en stond erbij dat je niet aan mocht bellen bij het huis! Jaja...
Was op zoek naar een konijnenhok op MP...kom ik dit tegen Marktplaats.nl - johan - Huishoudelijke hulp