Marktplaats.nl - Ledikantje met gebloemde hemeltje - Overige Kinderen en Baby's Hier, voor bij die mooie commode! Voor maar 40 euro is ie van jou!
die misschien niet zo heel raar... deze daar in tegen wel!! Marktplaats.nl - gedragen strings - Ondergoed en Lingerie
nou....deze eigenlijk ook niet raar ,want wist je dat er heel veel mannen op kicken en veel geld voor willen betalen
Haha nou ik vind het toch best raar dat iemand in lingerie op de foto gaat om het te verkopen op marktplaats Zelf had ik doordat ik veel was afgevallen veel bijna nieuwe setjes lingerie over. Dus op marktplaats ermee. Was er iemand die het graag wou overnemen. Even over en weer gemaild omdat hij vragen had of het ongewassen was enz Uiteindelijk een heel verhaal dat hij een man was, dat z'n vrouw niet wist dat hij stiekem lingerie droeg, dat hij het niet in de winkel durfde te kopen.. Ik heb gemaild dat ik het op zou sturen en dat ik me al af vroeg of Oscar een vrouwen naam was
ja tis t ook wel enigzins, maar niet voor de verkoopster....je zal maar geld nodig hebben als ik 25,- geboden krijg voor een gedragen string? nou hier! maak maar geld over en ik stuur m wel op
Wie houdt er nou niet van kapotte schoenen? Bieden allemaal! Marktplaats.nl - paarse laarzen 1 neus gescheurd - Schoenen