Ja ik graag, niet alleen ikzelf, maar ook mijn kinderen moeën er "goed" bijlopen en dat het liefst in afgetrapte en bij voorkeur vooral kapotte schoenen
Ze zou ze zelfs verzenden, betaal je nog eens 4 euro ook, heb je 6 euro betaald voor schoenen die kapot zijn! ze moest zich schamen joh
Iemand nog een puzzel waar een stukje van mist? Marktplaats.nl - sesamstraat bert en ernie - Speelgoed | Puzzels
Hahahahaha sjonge jonge.. Sommige mensen.. En dan nog 3 hele euro's ervoor willen vangen! Zo kan ik ook rijk worden, als ik al mijn kapotte speelgoed en kleding op mp zet!
Marktplaats.nl - Gezocht: leuke vrouw die toe is aan een serieuze relatie - Man zoekt Vrouw die tekst erbij haha
Wat ik absoluut niet wil is een vrouw die onverwerkte psychische problemen heeft of een rugzak die ze dagelijks mee moet slepen...sorry maar hier heb ik slechte ervaringen mee en ik heb geen zin om de therapeut uit te moeten hangen...daar heb ik de diploma's niet voor.
Vind het niet zo vreemd dat deze man de ware nog niet heeft gevonden. Hij stelt wel heel veel eisen. Laat hem het maar mooi houden op zijn labrador!
Deze is leuk, alleen lukt een link plaatsen niet via de ipad.. H&M Aap maat 98/104, in de advertenties bij kinderen maat 98!
Marktplaats.nl - H&M Aap mt 98/104 - Kinderkleding | Maat 98 Thanks Devilschase! Gelukt! Weer wat geleerd!
Hoe durft ze dat nog te verkopen zeg!!! En die verzendkosten... man; al gaf ze het shirt er gratis bij vind ik 2,70 nog te gek voor zo'n vies shirt!
Dat dacht ik ook...te vies voor dr zoontje, lijkt wel schimmel, maar dan wel verkopen...dat een ander kind er dan in zou lopen, dat maakt niet uit