Die puzzel.... en nog 3 euro ook! Bespottelijk! Je koopt toch zelf ook niet iets dat niet compleet is!
hahaha ik vind het echt geweldig dit, lach me helemaal rot! Tis toch afschuwelijk! vind het trouwens ook nog een talent om zo een advertentie te vinden hoor!
ja soms loop je er zo tegenaan Mijn zoontje is uit zn badje gegroeid en iemand raadde mij een bibabad aan en zo kwam ik op dat lekke badje Zag op Funda ook keer een keuken in iemand zn gang naast zn trap... snap de logica daar ook nog niet helemaal van whaha
Hahaha, Hoe komen jullie hier toch bij!? Wat een sport! Enne, die advertentie... MIJN-GOD-KEREL, volgens mij heeft hijzelf een rugzak vol met mislukte relaties en die leegt hij uitgebreid op marktplaats!
Marktplaats.nl - bijna gratis heren string - Ondergoed Gaat meer om de beschrijving die er bij staat.
Dit is te erg... dit kan echt niet.... Zouden dit soort berichten nog wel mogen op ZP?? Is toch schokkend?!?!
deze moest ik even delen: :/ Marktplaats.nl - Shoesme urban walkproof schoenen zilver maat 22 - Kinderkleding | Schoenen en Sokken