Zover had ik nog niet gekeken, maar gelukkig, nu kunnen er meer kindjes lopen op kapotte schoenen, misschien wordt het de mode van 2013....
de veter is nog heel dus ik heb 15 cent geboden voor de veter Sta alleen in twijfel of ik haar ook nog moet mailen om te zeggen dat mijn bod alleen voor de veter is en ze de schoenen mag weggooien
toch maar even een mailtje gestuurd te verduidelijking hallo, ik heb geboden op deze schoenen maar wou er even bij vermelden dat ik eigenlijk alleen interesse heb in de veter en op de waarde daarvan heb ik geboden mocht u mijn bod accepteren zou ik u aanraden om de schoenen gewoon in de container te gooien aangezien deze echt geen meter meer mee gaan met vriendelijke groeten, meiss
Moest om deze advertentie ook lachen, waar slaat die laatste zin op!?? Dat die fiets meurt naar de sigarettenrook?? Marktplaats.nl - hometrainer fiets - Fitness
Nou een paar pakjes van Nelle shag... trek de buidel maar open, dat is nog best veel geld haha Zeker voor dat ding
Die vent van die 'ik zoek een relatie'-advertentie, die zichzelf zó geweldig vindt en honderdduizend eisen stelt aan de vrouw die 'm mailt, kwam ik laatst ook tegen.. Heb ik 'm een mail gestuurd, werd m'n account geblokkeerd Misschien moet hij deze eens proberen; Marktplaats.nl - Ex-Terug-Methode - Man zoekt Vrouw