Ik ben niet vues van tweedehandsspullen, maar deze stoel is wel heeeeeeel ranzig.. Brr ik krijg er de kriebels van.
Die hoes kan toch in de was? Ik snap het niet, hoor. Tuurlijk, voor de foto hadden ze hem best wel iets netter in beeld kunnen brengen door idd die haren eraf te halen. Weerplekken; begrijpelijk maar doet dat iets ten nadele van de veiligheid? naar mijn weten niet..
Nog make upje nodig iemand? Marktplaats.nl - Chanel bronze lumiere poudre - Uiterlijk | Cosmetica en Make-up
Dat kan ik natuurlijk ook doen, shampooflessen die bijna leeg zijn verkopen Wie weet levert dat ook nog wat op....
Proest hahaha Marktplaats.nl - Kerastase Oleo Relax masker + Nutri-thermique shampoo - Uiterlijk | Haarverzorging
Marktplaats.nl - lessenaar, uniek - Antiek | Meubels | Tafels Jaja, een heuse eye catcher. Ding ligt half uit elkaar, dus heel kindveilig zal het ook niet zijn
Die hoes krijg je echt niet meer schoon hoor. Die zwarte plekken op dat rode stof, zijn duidelijk vlekken van/met (huid)vet. Dat krijg je er nooit mooi af. Als hij zo mooi schoon te krijgen was, was hij nu waarschijnlijk al lang verkocht. Ik hoef hem niet iniedergeval. Brr
welke autostoel van romer zoek je , heb er ook een die ik op m wil zetten .......i ff heel offtopic , hihih
eeeh Nou ik vind het een geweldig stuk Nee, en natuurlijk laat je daar geen kinderen meer aan zitten...maar dat is toch logisch?
Ach, die vrouw.. Vind dat wel sneu. En die autostoel is inderdaad niet meer schoon te maken hoor... Zou dan voor een nettere kiezen.
Hahaha, en dan ook nog zeggen dat je wel reëel moet bieden, whahaha! Dit is iets wat je hoogstens nog aan je kleine buurmeisje kwijt kan...