Ze zoeken een lieve baas maar mag ook voor dierproeven....ahummm... Arme kittens, en nog maar 6 weken ook. Is strafbaar zelfs! Tsss
Dat vind ik niet lachwekkend.. weet niet of het serieus bedoelt is of dat ze hopen dat hierdoor iemand met het hart op de juiste plaats ze daar heel snel weg komt halen.. Ik heb in elk geval marktplaats getipt is namelijk in strijd met de regels, als jullie dat ook allemaal doen is de advertentie er zo af en word het account verwijdert.
Het is belachelijk dat mensen het in de advertentie zetten. Maar aan de andere kant, geen lab die ze wil hebben voor dierproeven
Klinkt ook wel heel betrouwbaar: Beschrijving Ivm verbouwing te koopen mijn liegbad. 90 x 160 50 cm hoog Kunststof Allen Ophalen: 35,- Euro Kijk ook naar mijn anderen advertenties, ik heb op dit moment vooral Sanitare producten te verkopen, maar ook een Bosch Multitool en een Rolluik. Will u merdere dingen kopen, zal ik korting geven. Ik ben particuliere verkoper. U kopt as gezien en ik kan geen garantie geven. Vragen? Bel mij 06 44 310 393 of stuur een email: jrehling@live.com