Sommige vrouwen gaan tot het uiterste om een vent aan hun te binden... Bizar dat iemand daar aan mee wil werken...
Ik lach laatst in een deuk. Er was iemand die z'n magnetron te koop aanbood, met een foto d'r bij. En op die foto kon je dus in de weerspiegeling van het magnetronruitje zien dat hij de foto in zijn nakie had gemaakt
Nou ik denk dat degene die de zwangerschapstest verkocht hier op ZP zit, haha, de advertentie is al verwijderd.
⥠zwangerschapstest - Overige Kinderen en Baby's - Marktplaats.nl Waarom zou iemand 50 zwangerschapstesten in huis hebben? Misschien wel achterovergedrukt van het werk?
Ik heb ook een stuk of 50 zwangerschapstesten in huis, plus een stuk of 150 ovulatietesten. En ik ben niet eens meer bezig met zwanger worden Ik kocht altijd groot in via het buitenland, daar bestel je er een stuk of 50 voor 4, inclusief verzendkosten Ik vermoed dat zij dat ook heeft gedaan en ze nu met (heeeeeeeeeeeeeeel veel) winst door wil verkopen.
Ik heb dus serieus een paar baby sokjes waarvan er maar 1 gebruikt is. Mijn zoon heeft een klompvoetje en heeft de eerste 2,5 maand van zijn leven met 1 beentje in het gips gezeten van tenen tot lies En dan komt het wel eens voor dat er maar 1 sokje gebruikt wordt