Goh, ik kon geen fatsoenlijke titel bedenken. Maar het volgende: zondag geef ik een feestje voor alle ouders en kinderen die nu bij mij komen of in het verleden geweest zijn. Wat betreft eten laten we een frietkar komen. De volwassenen staan uiteraard bij de statafels, maar wat is nu handig met de kinderen? Voor hen is er een doosje met friet en snack erin. Mijn kinderen zijn dit soort situaties wel gewend en ploffen gewoon op het plein neer om te gaan zitten eten. Maar ik denk dat er ook wat ouders zijn die daar vlekken van achter de oren krijgen als hun kinderen "zomaar" op de grond moeten zitten met een doos friet
@sidmick en @Rapunzel voor mij wel, dat was ook mijn idee met zitten. Maar ik vraag mij dus af of alle ouders dat wel zien zitten met de friet "op schoot" zeg maar.
Ik zou het gewoon lekker laten gaan, dat regelt zich vanzelf wel. Als er mensen zijn die vlekken in de nek krijgen hebben ze meestal zelf wel wat bij zich
Hmm, ik zou ze toch gewoon op de grond laten zitten denk ik hoor. Zijn er echt ouders die dat niet fijn vinden? Nooit zo over na gedacht. Wij hebben ook wel eens een frietkar laten komen op een feestje, waar toen veel kleine kinderen bij waren. Ze ploften gewoon overal en nergens neer, ik heb er niet eens over nagedacht van tevoren.
Ik dacht nog, weet niet hoeveel er komen maar misschien een paar voor degene die niet op de grond willen /mogen zitten? Hier en daar lenen? Tis dat je niet in de buurt woont, want wij hebben in de familie veel van dat soort stoeltjes. Of anders wat kussentjes/Ikea-fleecedekens, wat zachts in ieder geval voor de billen zonder vet Ik zou er overigens ook geen enkel probleem mee hebben hoor, lekker met z’n allen op de grond zitten
Laten we het zo zeggen, ik zou als ik naar jouw feestje zou komen niet verwachten dat je ook zitplaatsen hebt voor alle kinderen.
ik wilde hetzelfde zeggen, picknick kleden op de grond. Beter dat dan dat ze gaan staan/lopen en de helft van het eten op de grond beland of ze zich verslikken.
Ik zou ik op een kleed neer leggen en misschien kun je een kinder picknicktafeltje lenen. Zelf gruwel ik van sta feestjes en zou heel snel weer weg zijn met de kinderen, maar goed.
Die ouders zouden wat mij betreft pech hebben. Waar zijn ze bang voor dan, dat hun kind morst? Krijgen ze niks van.
Leuk toch. En dan voor de knoei of onhandige kinderen iets van een kist of krat ondersteboven als tafeltje. I
Joh! Paar kleden op de grond en eten maar! Zou me daar echt niet druk over maken. Als ze willen dat de kids zitten, gaan ze zelf op het kleedje zitten met de kinderen op schoot. Probleem opgelost Wel lief dat je er zo over nadenkt maar zou dit los laten!
Wat ik hierboven lees, paar kratten ondersteboven als tafeltje waar ze op hun knietje aan kunnen zitten op een picknick kleed zou misschien ook nog een idee zijn maar ik zou niet teveel toeters en bellen uithalen.
Idd kleden op de grond. En als je hebt, kan je evt een campingtafel op stahoogte doen voor een paar kinderen zodat zij ook een statafel hebben.