Hallo meiden. Morgen zal ik naar een opendag van ROC gaan. Onlangs heb ik contact gehad via telefoon of ik de opleiding verpleegkundige kon gaan volgen. Ik heb alleen met helpende diploma en in mei loopt mijn contract af. Normaliter kan je geen niveau overslaan maar voor mij zouden ze misschien een uitzondering willen maken moet dan wel een paar testjes doen. Hoe en wat hoor ik morgen. Maar nu ben ik zo zenuwachtig en opgewonden dat ik werkelijk niks meer weet. Ik wilde een aantal vragen op papier zetten maar ben ze kwijt Ik zou daarbij ook graag wat ervaringen willen horen van verpleegkundige hoe jullie de opleiding vonden als jullie willen reageren Alvast bedankt
Hoi ganesh, Leuk dat je voor de verpleegkundeopleiding gaat Ik moet zeggen dat ik de opleiding vrij pittig vond. Dus onderschat het niet. Het is wel een soort van logica dus als je er iets van snapt kun je al gauw verbanden leggen. Succes met je opleiding!
Dankjewel Blemma, moet eerst nog toetsen maken, rekenen en nederlands is op 3f nu. Ik val net in het cohort waarbij je dus bp's moet maken, pops/paps
De bp's stellen niet zoveel voor hoor, en de pops en paps zijn ook best te doen! Het is gewoon een kwestie van handigheid erin krijgen, en meteen beginnen met je opdrachten! Succes