thank meiden, ik gebruik het alleen uitwendig 1 keer per week maar denk dat ik maar ga minderen. en het alleen bij mijn menstruatie ga gebruiken (niet dat ik stink hoor ) maar gewoon voor mijn gevoel.... maar goed misschien heb ik het de eerste tijd wel niet nodig ik hoop het
Hoi allemaal tja ik heb het voor mijn eerste zwangerschap altijd gebruikt. toen ik zwanger wilde worden niet meer. naar mijn zwangerschap weer wel nou geen goed idee dus kreeg een schimmel infectie blijkbaar verandert er nog wat. maar ik heb ook gelezen dat je meer kans hebt om schimmel te krijgen als je zwanger bent en het komt vanuit je darmen vertelde de huisarst. raar maar het blijkt zo. en er zullen nog wel meer oorzaken zijn. waar van het komt. en voor de meiden die zwanger willen worden stoppen ermee. anders duurt het nog langer wat er al in de vorige berichten staat je spoelt je servixslijm ermee weg. groeten jolanda
Ik gebruikte ook altijd Lactacyd inwendig met die vaginale douche, maar tegenwoordig ook nog voor de zwangerschap spoelde ik gewoon met water... Ook deze ronde om zwanger te worden na de sex de volgende ochtend gespoeld met water en zie aan de banner hieronder: Ik ben toch zwanger.... Ik gebruik het omdat ik al mijn hele leven lang steeds schimmelinfecties heb ook nog voor ik lactacyd gebruikte.. Het helpt mij wel, maar krijg er soms jeuk van, dus ik gebruik het enkel uitwendig als ik me echt vies voel...
hoi spoel je nu nog steeds terwijl je zwanger bent. want ik heb gelezen als dat nog steeds doet dat dat gevaarlijk is voor lucht embolie ofzo. er kan een luchtbelletje in je bloedbaan komen en dat is levensgevaarlijk. omdat je baarmoeder nu meer doorbloed is. dus als je het nu nog gebruikt kan er beter mee stoppen. groeten jolanda
Ik gebruik geen lactacyd inwendig meer... Maar af en toe spoel ik nog wel met de vaginale douche met water inwendig, maar ga niet meer zo diep. Dit was volgens de gyn geen probleem, heb ik bij de vorige zwangerschap ook gedaan...
oow ,ja maar of je met water spoelt maak niet uit. tja ik heb het gelezen in een zwangerschaps boek. maar al je gyno zegt dat het kan . tja ik zal die risico niet nemen. maar anders kan je het beter nog eens vragen. want ja ze zeggen zoveel de een zegt dit en de andere zegt weer dat. maar als je het ook bij je andere zwangerschappen heb gebruikt. : zal het misschien wel goed zijn nou geniet van je zwangerschap. ik hoop dat ik dat ook binnenkort kan gaan doen van een tweede groeten jolanda
Ben er toevallig nog voor 4 weken geleden geweest, toen heb ik het nog eens gevraagd. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, maar heb het nogmaals gevraagd voor het geval ik weer zwanger zou worden... Spoelen met alleen water was volgens hem geen probleem. Doe het ook niet dagelijks, maar alleen na de seks of als ik me vies voel... Succes met zwanger worden Jojo29
Zou een beetje vreemd zijn als je niet meer met water inwendig zou mogen spoelen. Dan zou je dus ook niet meer mogen zwemmen tijdens de zwangerschap
Zou een beetje vreemd zijn als je niet meer met water inwendig zou mogen spoelen. Dan zou je dus ook niet meer mogen zwemmen tijdens de zwangerschap
ja maar zwembad water spuit je ook niet naar binnen. met inwendig spoelen komt er lucht mee. en dat zou voor een luchtbelletje kunnen zorgen en dat brengt weer gevaar met zich mee. ik heb het gelezen of het klopt weet ik niet. groeten jolanda
Voor sommigen is alleen water niet voldoende om geurtjes te voorkomen. Bij mij ook niet. Als je het niet dagelijks gebruikt, kan uitwendig gebruik van Lactacyd volgens mij, normaal gesproken, geen kwaad. Ik wil wel zwanger worden en kan me niet voorstellen dat de Lactacyd bij de zaadjes komt hoor, die zijn allang en breed bij de baarmoedermond. Dus voor mij iig nu geen reden om te stoppen. Ruik mezelf anders vier dagen en da's echt niet fris. Lactacyd is er trouwens voor gemaakt en is een goed merk, denk dus niet dat het persé niet goed is, kan me wel voorstellen dat sommigen er niet goed op reageren.
Het spoelt volgens mij wel de zaadjes weg hoor inwendig. Uitwendig kan inderdaad geen kwaad, tenminste bij sommige wel dan.