Ik reken er niet al teveel op (dat leer je wel af als je hier een poosje bivakkeert, maar het zou toch wel leuk zijn... Mijn NOD is 31 Januari as. Mijn eisprong is de laatste cyci op dag 12. Ik liep toen ook al een paar dagen met steekjes en trekkerig gevoel rond, dus ik wist dat m'n ei eraan zat te komen. Laat op dag 11 lekker "gekampeerd" (zie topic "Tent-effect", hihi ), dus voor mijn gevoel zitten we qua timing in elk geval goed. Nadat "de tent was opgezet", ben ik nog even op ut randje gaan fietsen met behulp van mijn vriend "massage-apparaat" (tip; nu te koop bij Blokker voor 1,-!). Wat dat betreft hebben we dus goed ons best gedaan! Na zaterdag-avond was overigens ook ineens de pijn in m'n lies weg, dus ik denk dat het ei mooi in de buurt was Nu trekt het wat onderin mijn rug en ben ik lichtelijk draaierig (je kent dat wel; je richt je gezicht naar links bv. en het beeld van je ogen volgt dan pas na een paar tellen..), maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen. Tja, en als je denkt dat je het goed hebt gedaan, ga je toch effe rekenen, hè?! Als de uitblijven eind Jan., dan ga ik PROBEREN (kweet ut, zal lastig worden...) om 2 weken te wachten met testen. Tuurlijk, meisje..... Maar goed, waarom? We gaan dan in Feb. nog op verlate Honeymoon naar de Kanaries, en "vieren" daar dan ook mooi Valentijnsdag! Lijkt me dan een mooi moment om te testen, snappie? En mocht dat dan positief uitvallen, dan zou ik rond onze trouwdag uitgerekend zijn, ook al zo mooi....zucht... Daarom zou het speciaal zijn als het deze ronde raak is. Maar mocht dat niet zo zijn, dan ga ik op vakantie nog effe lekker borrelen met mijn hubbie!
Heey wat leuk allemaal voor jou als het raak zou zijn deze ronde... ik hoop het echt voor je.. iets mooiers zou je denk ik niet kunnen krijgen.. mijn duimen draaien voor je... Ikzelf heb mijn nod de 30ste, nu had ik van het weekend al wat pijntjes in mijn lies en dacht dus dat me ei er zat aan te komen (ik weet er natuurlijk niet veel van aangezien dit me eerste ronde is).. nu voelde ik gisteren weer een trekkerig gevoel in me lies... dus dacht zou nu me ei eraan komen... maja vandaag weer een beetje last van me lies.. dus ik weet het allemaal ff niet meer... vandaag zou wel volgens de calculator me eisprong moeten zijn. Nou meis ik hoop het echt van harte voor je dat het raak mag zijn en dat het ooh zo bijzonder mag zijn voor jullie. Dikke knuf jollie
Hé Kabouter klus! Je doet je naam wel eer aan hè! Eh, het klusgedeelte bedoel ik dan natuurlijk! haha, als ik je KLUSverhaal zo lees, zou het toch errug leuk zijn als het deze ronde dan raak is! Welk massageapparaat Tell me? Een aanrader? Oh, heerlijk, naar de Kanaries! Welk eiland? Lekker hoor, bofferd! Liefs Chris
Bij "onze"Blokker hier heb je van die 1,- bakken, met allerlei klein spul erin. Daar lagen gezichtsmassage-apparaatjes bij... Duh..... Twee batterijtjes erin en het ding kan wonderen verrichten! Enneh... we gaan naar Tenerife....
Hahaha, klinkt goed! Veel plezier voor een eurootje dus! Tenerife, heerlijk... Wij zijn afgelopen naar Fuerteventura geweest, errug mooi en heerlijk weer! Is goed vertoeven daar momenteel of niet? Beter dan het flutweer hier in ieder geval.....
Spannend meid, je hebt in ieder geval goed je best gedaan! En bedankt voor de tips! Duim voor je! Liefs
Hoi Kabouter Klus, Ik heb ook waarschijnlijk 30 janu NOD, maar ik wil ook wachten tot valentijnsdag. Niet speciaal omdat het valentijn is, maar omdat ik niet eerder wil testen dan twee weken overtijd. Jij hebt wel een leuk reisje in het verschiet zeg! Heel veel plezier daar! Ik hoor graag van je of het raak is. Heb zelf ook het weekend randjes fietsen geprobeerd met mijn vaste motortje. Was erg leuk! Mannetje zag het zuigeffect (excuse my french) voor zijn ogen gebeuren. Hij was er erg over te spreken. ha ha.
Nou Nou, Bij deze mag ik van menig dame hier aanwezig dus met ingang van nu verwachten dat zij be-amen net zo vunzig te zijn als kerels! Wat ik toch op deze site allemaal om me oren krijg geslingerd. Jullie zijn nog erger dan een peloton 3 weken op oefening zonder dames. Mannetje van Heidiii @Heidiii: Ook van jou geen verwijten meer dus hé!
Ha ha op naar de Blokker allemaal met zijn alle met zijn alle, grappig leuk topic lach me tranen om jullie! maken mijn hele dag weer goed bedankt dames, ik wens je veel succes kabouter KLus! jennie72
Vrouwen zijn nog erger dan mannen! En daar hebben wij geen drie weken afzondering voor nodig. Solexen
Inderdaad! Ik geef handvaardigheidsles aan pubers (16-20 jaar) die normaal gesproken best 'erg' kunnen zijn... Maar als er één met een emmertje behangplaksel aan de ander bloedserieus vraagt of ze een leuk weekend heeft gehad, kan ik mijn kop niet meer strak houden!
nou ja zeg echt komisch jullie sporen echt niet Ha ha kan ik me voorstellen dat je geen strak gezicht kan houden nee, Sorry hoor jennie72
Ha Ha nee echt niet......... kan me echt niet inhouden als ik dit zo lees echt komisch! een beetje humor op deze donker dag vandaag. jennie72