Goedemorgen allemaal, Ik zou jullie op de hoogte houden, dus dat doe ik bij deze. Ik heb vannacht super slecht geslapen (helemaal niet eigenlijk) dus je kan je voorstellen dat ik zwaar chaggo opstond. Heb zo'n 6 uur lang liggen woelen in bed.... blehhhh Maar ik net mijn ovulatietest gedaan en je raadt het al...... Hij gaf een smiley aan...... dus binnen 24-36 uur mijn ei! Dit was voor mij de eerste ronde met deze ovulatietesten, maar had nooit van te voren kunnen indenken zo vrolijk te worden van een positieve ovulatietest Ik wilde graag deze vreugde op de vroege ochtend delen met jullie Liefs en knuffel Daantje
ik weet precies hoe je je voelt. ik moet ook mijn ei eerdaags krijgen maar ik was ook bij de eerste keer dat ik een smile kreeg door het dolle heen of het een zwangerschaps test was. kan je nagaan wat dat met je doet als je echt zwanger bent.
Hahahaha jij weet precies hoe ik me voel..... Ik ben echt benieuwt hoe ik ga reageren als ik met de tijd een positieve zwangerschapstest in handen heb....... dan wordt ik vast helemaal gek van vreugde
Komt helemaal goed, mijn mannetje heeft nachtdienst gehad maaaar ik mag hem zo wakker maken als ik thuis ben
Hey Daantje, heb je al druk geklust ? hihi Hou je me (en ons) dit weekend op de hoogte ? heel veel succes, denk aan je, en tot maandag ! heel veel liefs ook voor je mannetje
Hee mijn lieve Elfje! Jah jah ik heb men mannetje wakker gemaakt! Tja rusten ken je altijd nog als je dood bent toch Dus klussen maar, ja eitje kunnen we niet voorbij laten gaan he Maandag ben ik er helaas niet, woensdag pas weer Maar ga je wel missen en natuurlijk hou ik je op de hoogte! Jij ook veel liefs aan je hubbie. Liefs en Knuf
ohw, wat jammer. Maar tot woensdag dan, enneh gewoon druk blijven klussen, maar dat is bij jullie geen probleem gok ik zo hahahahaha dikke knuf en veel liefs
Hoi Daantje Ik begrijp je blijdschap helemaal, had van de week ook voor het eerst een positieve ovutest. En dat terwijl ik net voor het eerst met de testen begonnen was. Het voelt geweldig, net alsof het al een beetje raak is. Hopelijk heb je nu gauw een posi zw.test in handen! groetjes Marie
Ja echt raar is dat he.... voelt dan plots zo dichtbij... Ben echt al de hele dag in een top humeur hahaha heeft het meteen een dubbele functie. En hoop voor jou uitraard ook dat je snel een positieve zw.test in handen hebt Liefs
Jaaaaa...bij mij was ie net ook positief! Yeehaaa...hahaha... Vanochtend al geklust, maar ik denk morgen nog maar 's een keer Twee keer per dag zal ook niet bevorderlijk zijn, denk ik, of maakt dat niet uit?
Ja, dat is ook zo...heb je helemaal gelijk in! Vandaar dat we vandaag maar even over slaan geloof ik...ik barst van de hoofdpijn