cyclus nog niet op gang wel zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door klaartje79, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaartje79

    19 aug 2008
    8
    0
    0
    Hoi,

    Ik geef nu ruim een jaar borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden. Sinds begin juli geef ik 2 voedingen overdag. Maar sinds een maand ook 's nachts weer een voeding. Na mijn 1e werd ik na een jaar zwanger zonder ongi te zijn geweest.

    Is het slecht voor je lichaam zolang niet je periode te hebben? (en dus óf zwanger te zijn óf borstvoeding te geven)

    Ik heb nog een vraag: Nu twijfel ik of ik weer zwanger ben. Maar kan dat dus niet afmeten aan mijn cyclus, alleen aan de intieme momenten met mijn man. Ik weet niet hoe lang het duurt na conceptie voor de innesteling is en wanneer het moment dan is van evt. rozig bloedverlies. Dit heb ik vandaag, maar herken ik niet van eerdere zwangerschappen. Maar de evt. innestelling kramp heb ik 4 dagen geleden al gehad. Is dat eigenlijk gelijk met innestelling of pas later?

    Heb geprobeerd hier antwoord te vinden, maar het is me nog niet gelukt.

    alvast bedankt,

    Klaartje
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi klaartje,

    Het zal in derdaad lastig zijn hier antwoord op te vinden om dat daar geen standaarden voro zijn, ieder lichaam is anders!
    Nee het is niet slecht dat je geen cycles hebt dit is een natuurlijk iets dat word geregeld door hormonen die je extra en of minder hebt door de borstvoeding.
    Indien dit bloedverlies een innestelingsbloeding is kan je altijd een test doen.

    Imke
     

Deel Deze Pagina