Ik wil graag een lactatiekundige raadplegen over de borstvoeding voor mijn zoontje. Weet er iemand een lactatiekundige voor Alphen aan den Rijn eo? Ik heb Karin Tiktak geprobeerd maar zij wil niet op huisbezoek komen in Alphen. Ik kreeg van haar de naam Annet Helmsing maar ik probeer haar al vanaf donderdag via telefoon en mail te bereiken maar ik krijg geen contact met haar en ze reageerd ook niet op mijn email.. Dus nu wil ik iemand anders bellen maar wie? Heeft er iemand een idee??
Ik weet niet precies welke lk's bij je in de buurt zitten maar hier wel een lijstje met IBCLC Lactatiekundigen. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Lactatiekundige in NL - Zuid-Holland
Ja dat heb ik ook gezien maar dat is allemaal minimaal 30-35 km hier vandaan dus denk niet dat ze dan op huisbezoek willen komen.. Maar toch bedankt..
Neem even contact ook met je verloskundige, zowel wereld kind als vivre hebben zo hun contacten. Aan het rijnland zit ook een lactatiekundige gekoppeld trouwens. Succes!