Totaal geen cyclus!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Carlien, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Wij willen graag voor een tweede gaan en daarnaast voel ik me ook echt beroerd, nu al een paar weken.
    Ik heb mijn suiker, schildklier, etc. laten prikken, dat was allemaal goed.. Maar voel me net zo'n hormonenbom, net zoals tijdens de zwangerschap, pms, menstruatie, gewoon je niet lekker voelen, moe, misselijk.. etc.

Ik voed nu nog 2x per dag, maar mijn cyclus is geen cyclus te noemen:(..

6 juni, flink ongesteld geweest..
    29 juli - 3 augustus, spotting (met daarna een schimmelinfectie;))

En dat was het, is dit raar of normaal? Zit er echt aan te denken om te stoppen met de borstvoeding, want voel me gewoon niet lekker en we zitten zo langzamerhand te denken aan een 2e..

We gebruiken geen anticonceptie, ook niet gedaan, want daar reageer ik ook altijd op..

Gr.
    Carlien

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Even geduld. Gemiddeld komt bij voedende moeders de cyclus met 14 maanden weer op gang (onderzoek van Jack Newman).

Heb je al getest? Misschien ben je al zwanger.

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja ik heb al wel getest, maar dat was een beetje vaag.. dus ik denk niet dat ik zwanger ben..

En ik ben dus al wel ongesteld geweest (en een keer spotting) en ben daarna alleen maar minder gaan voeden, dus ik snap het eigenlijk ook niet zo goed..

Gr.
    Carlien

4. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Wat is vaag? Vaag streepje, test die niet goed opdroogde? Misschien dan over een paar dagen nog een keer testen?

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Maandag getest, toen was het idd een vaag indrooglijntje..

En vandaag getest en nu was het binnen de afleestijd wel een vaag lijntje en daarna werd die omo-wit..

K2V5 was voor de zwangerschap altijd goed, maar nu:(

Vandaar dit topic, want dit is ook niet iets van de laatste week, voel me echt een hormonenbom.. Elke keer het gevoel dat ik ongesteld moet worden, ongesteld ben of zwanger ben..

Lijkt niet erg.. Maar op een gegeven moment ben je het helemaal zat en wil je dat je lijf weer ff normaal doet:(

Vandaar maar even vragen of andere vrouwen dit herkennen, en of stoppen met de borstvoeding helpt, maar ik voed nog maar weinig, dus ik weet het niet..

Gr.
    Carlien

6. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Klinkt inderdaad niet fijn nee!
    Met je hormonale gevoel en zulke vage testen zou ik zeker nog een keer testen met een ander merk. Of over een week nog eens.
    Zat ook te denken aan ontzwangeren, maar daar lijkt het me iets te laat voor.
    Raar, hoop dat je je snel beter voelt, of iniedergeval duidelijkheid krijgt over wat er aan de hand is!

Deel Deze Pagina