misschien is het handig op dit in t nieuwe site forum te vragen... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=117477
Ik ga niet over de banners in de signatures, maar de beperking is niet standaard, dus er zal wel een goede reden voor zijn dat dit door het beheer is ingesteld
Ik persoonlijk denk dat het echt een rommeltje gaat worden als iedereen meer dan één banner kan plaatsen!
Ik denk ook dat het forum dan gewoon TE vol wordt (ook qua opslag-ruimte) want dat is nu volgens mij ook de reden.
Ik denk dat het heel wat scrollen wordt als iedereen eindeloos banners onder zijn naam heeft staan. Ik heb dat ooit ook wel eens gezien op een ander forum. Maar het maakt het zo onoverzichtelijk... Groetjes, Josien
Idd, dat vind ik ook! Ik vind het af en toe ook wel jammer dat ik er geen 2 of 3 neer kan zetten, maar ik vind het wel heel netjes staan, gewoon iedereen 1 banner en evt een regeltje tekst.
Op www.bump-and-beyond.com kan je banners maken met 1 tot 5 verschillende data. Dat is toch veel overzichtelijker dan 2 banners.
over dat eindeloos scrollen had ik nog niet nagedacht. Is inderdaad wel zo dan... Ik herinner me alleen hoe 'erg' ik het vond, dat ik moest kiezen tussen mijn zelfgemaakte banner met foto van Liene en een zwangerschapsbanner... Maar inderdaad dat scrollen zou wel heer ergerlijk zijn.