nog een suggestie

Discussie in 'Over deze site' gestart door saar, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kunnen we straks meer dan één banner plaatsen?

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

goed idee!(vindt ik )

groetjes
    diana

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    foutje

5. Niet meer actief

Ik ga niet over de banners in de signatures, maar de beperking is niet standaard, dus er zal wel een goede reden voor zijn dat dit door het beheer is ingesteld ;)

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik persoonlijk denk dat het echt een rommeltje gaat worden als iedereen meer dan één banner kan plaatsen!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk ook dat het forum dan gewoon TE vol wordt (ook qua opslag-ruimte) want dat is nu volgens mij ook de reden.

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik denk dat het heel wat scrollen wordt als iedereen eindeloos banners onder zijn naam heeft staan. Ik heb dat ooit ook wel eens gezien op een ander forum. Maar het maakt het zo onoverzichtelijk...

Groetjes,
    Josien

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd, dat vind ik ook! Ik vind het af en toe ook wel jammer dat ik er geen 2 of 3 neer kan zetten, maar ik vind het wel heel netjes staan, gewoon iedereen 1 banner en evt een regeltje tekst.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Op www.bump-and-beyond.com kan je banners maken met 1 tot 5 verschillende data. Dat is toch veel overzichtelijker dan 2 banners.

11. over dat eindeloos scrollen had ik nog niet nagedacht. Is inderdaad wel zo dan...
    Ik herinner me alleen hoe 'erg' ik het vond, dat ik moest kiezen tussen mijn zelfgemaakte banner met foto van Liene en een zwangerschapsbanner...
    Maar inderdaad dat scrollen zou wel heer ergerlijk zijn.

Deel Deze Pagina