lacteren met bijna 34 weken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Oktober13, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Vraagje.. ik wordt er wel helemaal gek van.. Mijn borsten geven nu al zo veel melk. Mijn borsten voelen ook erg gespannen en jeuken als ik er overheen ga en al raak ik een beetje mijn tepel aan komt er al veel uit.. Het voelt ook soms alsof het er uit moet... Kan dit? Is dit vreemd???

Dit is wel zwangerschap nr 3....

Groetjes Oktboer13

2. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Ook hier regelmatig prikkend gevoel in borst.. echt het gevoel dat het eruit moet.. en soms knijp ik er zachtjes in zodat er wat meer uit komt.. klinkt niet zo lekker maar het geeft op dat moment wel minder druk en de prikjes gaan weg :)

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

Zoooo herkenbaar
    Hier een echte melkfabriek
    Het loopt er uit , voel het ook stromen als mijn zoon van 14 maanden huilt ,
    Is hier overigens al een tijd zo
    Bij de 1ste begonnen op 17 weken
    Bij de tweede begonnen op 16 weken
    Nu begonnen op 14 weken .

Ik masseer ze een betje onder een warme douche om het meeste er uit te krijgen , kan niet zonder zoogcompressen en moet ze regelmatig verwisselen , sochtens een kletsnat shirtje .

4. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je bericht... ik voel me dan gelukkig niet zo vreemd.. zeker onder de douche. Het moet er ook echt uit! want anders blijven mijn borsten jeuken en geprikkeld. Nou gelukkig maar! Mijn jongste dochter is nu bijna 5 jaar en had er jaren geen last meer van! Tot een paar weken geleden.

Ik voel me zeker opgelucht nu..

Groetje Oktober13

Deel Deze Pagina