Soms geen kwaaltjes en voel ik me helemaal niet zwanger!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamavanjoshua, Mar 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

Mar 3, 2009
    211
    0
    0
    Soms dan voel ik me ineens helemaal niet anders (zwanger dus)!

Dan ben ik niet misselijk en dat heb ik het idee dat er niets aan de hand is! Ik ben zoizo niet zo misselijk dat ik moet overgeven?

Als ik niets meer voel, is dat dan een slecht teken?

Ik maak me volgens mij veel te veel zorgen!

2. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    had ik ook hoor.. heb ik soms nog steeds.. een zwangerschap hoeft niet vol met overgeven, moeheid en andere kwaaltjes vol te zitten.. soms heb je mazzel en heb je evens nergens last van.. en soms heb je er dagen tussen zitten dat je wenste dat je nergens last van hebt!

Ik geloofde het ook pas toen ik de eerste echo zag.. en ik kan het nu nog soms amper beseffen!

succes

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hahaha ben inmiddels de 35 weken voorbij en heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes gehad.... en verwacht over een week of 5 toch echt een kleintje. Dus maak je niet teveel zorgen en probeer lekker te genieten!

4. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

Mar 3, 2009
    211
    0
    0
    De zorgen zijn gekomen omdat ik bij mijn vorige zwangerschap tegelijk zwanger was met een vriendin, zij liep 4 weken voor.

Zij ging met 12 weken voor een echo en toen bleek dat het niet meer leefde. Ik was er toen niet zo mee bezig, maar nu zit dat toch wel in m,n achterhoofd!

Zij heeft nooit iets gemerkt namelijk, en moest ook gecuriteerd worden.

Ik wil gewoon zo graag dat dit goed gaat!

5. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ik herken jouw gevoel ook. Maar ik denk dat je sowieso in een onzekere periode zit aan het begin.
    En kwaaltjes hoeft niets te zeggen natuurlijk. Ik voel dus ook helemaal niets, afgezien van wat vreemde dingen zoals energiek voelen, ben normaal na een dag werken uitgeput. Ik ben nu steeds hyper.

6. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Niet iedereen hoeft ziek, zwak en misselijk te zijn. Voel je geprezen! ;)
    Je hebt nog even te gaan en geniet ervan zolang je je zo voelt. Het kan per dag verschillen.

7. borntotry

borntotry Actief lid

Jan 11, 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    ik heb ook nog nergens last van op wat gevoelige borsten na dan, maar heb daarom ook helemaal nog niet het gevoel dat er iets in me groeit. :oops:
    waarschijnlijk zal dat wel veranderen wanneer ik de echo krijg!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    nou meiden die niks hebben... wees blij! haha
    nee dat meen ik echt hoor. ik was eerste 3maanden aan 1 stuk door misselijk en kon niks binnen houden. geen pretje hoor! wees blij dat je alles gewoon (nog) kan eten.

zoals andere meiden al zeggen is het helemaal niet nodig om je 'anders' te voelen. zie dat je tenslotte pas 5weken zwanger bent, dus jouw tijd komt nog wel trust me haha

geniet van je niet-misselijke-dagen! ik had er een moord voor gedaan ;)

9. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik ben ook helemaal niet misselijk. Soms komt er een vieze geur in mijn neus (koemestkorrels bij de tuinland... :x ) en dan ben ik wel eventjes beroerd. :)

Ik heb dus ook nog niet overgegeven. Ik ben wel wat moe, maar dat was ik eerder ook wel snel, net als het koud hebben.

Wat ik wel heel erg heb is zere (.)(.) Duurt dit ook een week of twaalf? Vooral 's nachts is het erg... :cry:

NAtuurlijk ben ik blij dat ik weinig klachten heb, maar stiekem dah ik toch wel wat willen voelen. Nu lijkt het soms of ik niet zwanger ben.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland

11. Eveline79

Eveline79 Actief lid

Jan 26, 2009
    109
    0
    0
    Ik heb alleen gevoelige borsten en iedere dag rond 9:45 a 10:00 een heel slap gevoel, dan moet ik zitten alsof ik neerstort.
    Dat is nu nog het enige

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo herkenbaar! Hier nog zo een zenuwpees die zodra ze even geen pijn in de borsten heeft meteen denkt dat het mis is!
    Hormoonspiegels wisselenb, evenals de kwaaltjes. Ik ben (tot nu toe) nog helemaal niet misselijk geweest, en ook dat is dan weer iets waar ik me zorgen om kan maken. Ik denk dat die onzekerheid gewoon een zwangerschapskwaal is? ;)

13. mamaflower

mamaflower Actief lid

Mar 3, 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hoi

Ik heb ook nergens last van hoor...
    Ik heb alleen veel puisjes.
    en af en toe erg moe maar dan hopud het ook op.
    Maak je niet te veel zorgen meid.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    niet te veel zorgen maken, maar juist genieten van je zwangerschap. blij zijn dat je geen kwaaltjes hebt. ik vroeg me ook af, waarom ik geen kwaaltjes af en de volgende dag begon ik met overgeven en ging 2 weken door nadat ik opgenomen werd in het ziekenhuis.

de kwaaltjes kunnen ook wat later komen. het hoeft niet bij iedereen fout te gaan. en niet iedereen krijgen de kwaaltjes!

15. Marriska

Marriska Lid

Mar 8, 2009
    16
    0
    0
    kapster
    roden
    Snap jullie helemaal, heb zelf ook nergens last van alleen gevoelige borsten en af en toe ineens heel moe inderdaad.. Ben ook vaak bang zal dit wel goedkomen?.. Maarja we moeten denk ik allemaal gewoon positief blijven van stressen is ook slecht toch?.. we doen ons best haha.. liefs

16. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Je hoeft zeker niet ongerust te zijn als je niets voelt.
    Zelf heb ik ook geen klachten gehad zoals misselijkheid, buikpijn, hoofdpijn. Daarom trok ik ook nog niet gelijk aan de bel toen ik weer es overtijd was.
    Ik had wel last van hartkloppingen, dat was achteraf ook een teken, maar dat wist ik niet.

Share This Page