Hoe deden jullie dat met nieuwe dingen introduceren en hoeveel?

Discussion in 'Voeding' started by Romymama, Dec 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Dl is nu bijna 7 maanden oud en ik ben met 4,5 maand begonnen met bijvoeding.
    Eerst een aantal groenten, toen een aantal soorten fruit en nu ben ik sinds maandag aardappel bij de groenten aan het doen.

Ik vroeg me een beetje af wat het handigst is. Volgens mij mag ze nu ook rijst en pasta? En vlees / vis.
    Kan ik nu het beste bijv. volgende week rijst bij haar groenten doen? Of mag ik er meteen iets van vlees of vis bij doen?

Ik ben benieuwd hoe jullie dit opbouwden.. Alvast bedankt voor de reacties!

Oja.. En wogen jullie de groenten / aardappel / vlees af?
    Ik doe nu eigenlijk gewoon een beetje aardappel tussen de groenten en ze krijgt eigenlijk wat ze lust.

2. runstar

runstar Actief lid

Nov 9, 2014
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja pasta of rijst mag, kies nog wel witte producten, geen volkoren want de darmpjes moeten wennen. Je mag ook vlees en vis geven, goed gaar en zonder botjes etc( dat zeg ik er vast ten overvloede bij) ik weeg niks af, kijk hoeveel ze op lust.
    Volgens mij doe je het hartstikke goed hoor. Ken je het kookboek Opperderpop ? Volgens mij van AH. Heel handig, staat precies in wat je kan geven.

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Oh top! Die kende ik nog niet idd. Van de week even naar kijken.. Bedankt voor de tip!

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,164
    23,244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb m hier liggen en gebruik m niet. Wil m als je verzendkosten betaalt wel opsturen. :)

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Ah helemaal super! Wat lief van je. Ik pb je even :)

Share This Page