hallo! ik heb een aantal mooie spullen online gezien in een belgische keten. ze versturen echter niet naar nederland. nu is er vast een bedrijf die dit soort dingen opstuurt naar nederland? geen idee hoe dit werkt. ik heb zitten googlen maar kom er niet uit. iemand een tip? en enig idee hoeveel dit kongeveer kost?
Ik had in je vorige topic een link gestuurd voor een bedrijf die dit vanuit Frankrijk kon doen. Was dat niets dan?
Ik denk dat je het beter per koerier kan doen of een plaatstelijk transportbedrijf vragen of het met een terugvrachtje mee kan. Meubels per post gaat niet aangezien er dan maximale afmeting Is.
Plaats een oproepje op mp of plaatselijke fb. Wellicht iemand met een bus die dit tegen een vergoeding voor je wil doen.
Transportbedrijf bellen? Maar weet niet of die alleen zaken met bedrijven doen, maar zou je kunnen proberen. Maar gaat wel minstens 200 euro kosten vermoed ik. Ik blijf er nog steeds bij dat ik een meubelmaker zou raadplegen
Je geeft niet snel op hè in dat opzicht. 😅 Even DHL bellen o.i.d. die sturen ook grotere pakketten op. En de link die Whysteria al had gegeven.