Kado voor trouwdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Maryloes, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Morgen zijn mijn man en ik 5 jaar getrouwd. Nu heb ik bedacht dat ik hem eigenlijk wel wat wil geven ( ik weet het, niet echt op tijd, maar komt goed ). Nu leek me een mannen armband wel leuk, eventueel met iets er in gegraveerd.

Nu heb ik jullie hulp nodig, heb er namelijk 2 gevonden die ik wel mooi vindt, maar welke is het mooist?

2. Maryloes

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Als je hem echt wilt laten graveren zou ik voor de tweede gaan! Ik heb mijn man ook een armband met de naam van onze dochter erin gegraveerd gegeven met kerst en hoewel mijn man niet zo van de sieraden is vond hij het erg leuk en draagt hij hem wonder boven wonder elke dag!

4. Maryloes

Mijn man is ook niet zo van de sieraden, dus twijfel een beetje. Maar wil wel iets blijvends geven. En hij zal em vast omdoen:)

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Het ligt eraan waarvan je man houdt, de eerste is drukker bewerkt en de tweede wat rustiger. Daar kun je idd wat meer op graveren, al weet ik niet of ik dat op de buitenkant zou doen. Een persoonlijke boodschap zet je misschien liever aan de binnenkant. Ik vind zelf de eerste mooier, maar het kan zijn dat een man liever de tweede ziet (minder opzichtig?)

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nr 1

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

nr 1 is mooier!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ligt natuurlijk vooral aan de smaak van je man, die van mij zou echt niet blij zijn als ik met nr 1 aan zou komen zetten. Als iemand niet zo van sierraden houd is 2 een 'veiligere' keuze (maar ja dat zegt niet dat je man die ook mooier vindt) Ik zou ook een persoonlijke boodschap aan de binnenkant zetten.

Deel Deze Pagina