speen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ivana, Jun 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ivana

Ivana Actief lid

May 21, 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie een tip hebben! Ik gebruik voor mijn dochtertje difrax fles en 123 speen. Nu heb ik nieuwe spenen gekocht omdat de oude aan vervanging toe waren, maar deze nieuwe zijn nog stug en dus drinkt ze heel langzaam en na een tijdje helemaal niet meer. Maar huilt wel omdat ze honger heeft. Heeft iemand misschien een tip om de spenen soepeler te maken (heb ze al aardig wat keren gesteriliseerd hoopte dat het hielp maar niet)!
    En de volgende vraag is ze is de laatste dagen heel druk tijdens de fles en duwt hem er steeds uit met haar tong maar na een tijdje pakt ze hem weer en drinkt ze verder!

Hoop dat iemand een advies heeft!
    Alvast bedankt.

Liefs Ivana

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat laatste wat je beschrijft heeft Justin ook al weken.. De eerste 60 tot 100 cc gaat er binnen 10 minuten in. Daarna word ie druk en gaat ie mopperen enzo, hij duwt de speen er idd met de tong uit. Ik heb zelf ook geen id waarom hij dit doet. Als ik dan 10 minuten wacht.. wil ie m soms wel weer pakken, maar soms ook niet..

3. Ivana

Ivana Actief lid

May 21, 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat heeft Jasmijn dus ook ik snap er niets van. Heb in het begin heel erg veel problemen gehad met flessen en spenen en had nu eindelijk de goede gevonden (dacht ik!) maar nu begint het weer. Ik ben alleen bang om weer over te stappen op iets anders want ze deed het zo goed.

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  5. Ivana

Ivana Actief lid

May 21, 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor die topic heb het gelezen maar ben al met Jasmijn naar een manueel geweest omdat ze spanning had in haar nekje (door de bevalling)... Maar moet zeggen sinds gisteren gaat het drinken weer een stukje beter! En hoe is het bij jou Patroeschka?

Niemand heeft nog een tip voor spenen, kan toch bijna niet dat niemand anders daar last van heeft!

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :cry: Helaas waardeloos. Morgen een afspraak maken bij de osteopaat. Baat t niet, schaadt t niet zeggen ze toch? Wat betreft de spenen.. T schijnt dat je veel kunt uitproberen alleen je moet je kleine echt de tijd geven om er aan te wennen. Dus niet na 1 dag al zeggen dit werkt of dit werkt niet.. Succes iig! Owh ja wat is t verschil tussen n manueel en een osteopaat?

7. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja ik heb dat in het begin ook gehad... vanalles geprobeerd en hierna heeft kyana in het ziekenhuis gelegen en nu zijn de prenatal spenen het fijnste... passen oook op de difraxflessen.........

suc6

Share This Page