vandaag is dochter aan de lactulose gezet, zulke harde ontlasting dat er scheurtjes ontstaan. maar hoe geef je dit het makkelijkst? door de fles of middels het spuitje? maakt het eigenlijk uit hoe? thanx
Ik deed het door de afgekolfde melk of in een lepel. Denk dat het niet uitmaakt hoe je het geeft, als ze het maar binnen krijgt
ik gaf het in een spuitje.. Smurf hier liet nog wel eens wat van haar flessen staan en dan wist ik dus niet zeker of ze het allemaal wel binnen kreeg .
laxtolse mag door de voeding en je mag het zo krijgen. Ik geef het dmv een spuitje omdat ze niet altijd de fles leegdrinkt dus de hoeveelheid dan ook niet helemaal binnen zou krijgen. Als je zeker weet dat de fles word leeggedronken zou je het ook in de melk kunnen doen. Of de helft met lactulose geven en de rest van de melk nog nageven. Een voordeel met het spuitje is dat ze de smaakbewegingen kunnen oefenen voor als ze fruithapje krijgen..
als ik het door de fles heen gaf dat spuugde ze het allemaal uit. en met het spuitje vond ik heel onhandig dus deed een beetje in de speen van de fles en dan kan ze het er zo uit zuigen. vind het zelf super handig al zeg ik het zelf