Mijn dochtertje heeft een beetje uitslag in haar nekje en onder haar keeltje. Het zijn van die hele kleine bultjes. Ze spuugt nogal veel, en doe ik meteen altijd af, maar toch heeft ze er last van. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Ik hou het al heel erg goed schoon, maar toch zie ik dat ze uitslag krijgt. Raden jullie mijn aan om even langs de ha te gaan, of is er een zalfje te koop die goed helpt.
Tja, als je het al goed schoonhoudt zou ik toch ff langs de dokter gaan voor een zalfje. Kan namelijk zijn dat het huidje nu wat kapot is. Mijn dochtertje had ook altijd plekken onder haar kin, maar dat waren meer van die smetplekken en geen bultjes. Dat stonk dan ook en ik maakte het dan goed schoon en deed er een beetje Bepanthen zalf op. Dit hielp goed bij haar, maar nogmaals..dat waren geen bultjes. Als je twijfelt, gewoon ff bellen en dan weet de arts wel wat je ermee kunt doen.
Er kan een schimmeltje gaan groeien op die plekken. Mijn zoontje heeft het ook van het spugen en kwijlen. Het is daar lekker warm en vaak vochtig natuurlijk. Even langs de HA voor een zalfje is het handigst.
Mijn dochtertje had inderdaad ook vaak smetplekjes en irritatie in haar nekje door het vele spugen. Het CB rade me toen Sudocreme aan en dat helpt altijd erg goed, vaak is het na twee uurtjes al bijna weg! Het CB zei tegen mij juist geen Bepathen te gebruiken, maar zoals ik hierboven lees kan dat dus ook juist wel helpen, zo zie je maar weer, je kent je eigen kindje het beste. Succes!
Ik heb straks ook even contact opgenomen met het cb omdat de ha geen spreekuur had. En die zeiden ook dat Sudocreme heel goed helpt. Ik heb het er nu dunnetjes opgesmeerd en ik hoop dat het helpt, want volgens mij heeft ze er jeuk aan want ze zat echt te krassen straks.