Zoontje wil niets van papa weten!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tese, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn zoontje wil al een paar weken niets van papa weten. Het zal ongetwijfeld een fase zijn maar is er echt niets aan te doen? Want het is hier wel heel extreem! Hij hangt alleen maar aan mij letterlijk en m'n man mag niet naar hem kijken of in mijn buurt komen.
    Nog even een voorbeeld: vanavond gaf ik hem yoghurt. Mijn man wilde hem een hapje geven en hij neemt hem niet aan en begint tekrijsen! Ik geef een hapje en het is goed. Zo hebben we het een paar keer gedaan maar hij krijst als papa ook maar iets zegt, hem aanraakt of naar hem kijkt!
    Mijn man word er moedeloos van en vind het echt niet leuk! Ik onderhand ook niet aangezien Alles op mij komt.
    Zatrdag moet ik werken en m'n man ziet er tegenop omdat m'n zoontje de hele dag gaat krijsen.
    Weet iemend hoe lang deze fase duurt en heeft iemand tips?

Niet onbelangrijk om te melden: hij heeft dit alleen bij m'n man.

2. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Heeft hij dit ook wanneer jij niet in zicht bent? Misschien dat je kan proberen om dan ook echt even weg te gaan zodat hij jou niet ziet of hoort en kijken of het dan nog steeds zo'n drama is.

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje heeft dit ook wel eens (wel in mindere mate).... maar als ik idd helemaal uit zicht ben is er ook geen probleem meer.
    als ik een dag niet thuis ben dan zijn ze de dikste maatjes.
    eten pikt zoontje ook niet zo van mijn man, dat moet ik echt geven ;)

4. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hier hetzelfde. Onze dochter is het liefste bij mij, maar zodra ik uit beeld ben is papa alles!
    Maar ze heeft het zeker niet zo extreem als jullie zoon. Lijkt me erg vervelend, voor jou en je man!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Helaas is het ook zo als ik niet in zicht ben

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook gehad, we kwamen er achter dat we toegaven aan wat hij wilde.
    Hij wilde alleen maar mama, en dat kreeg hij ook, dit zijn we gaan door breken, om het dus wekl papa laten doen, ook al was het schreeuwen.
    Het heeft gewerkt, maar kost tijd en energie helaas.
    Quinn heeft het nu nog van die fase's helaas maar hij moet er door heen iedere keer

Nu is het wel zo, sinds we dat ritme hebben doorbroken dat als ik uit beeld ben dat hij papa nu ook gewoon geweldig vind

Deel Deze Pagina