Lactulose & Nutriton

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HabibiAna, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ja, wat moederschap al niet met je doet hè :D

Dodie is gewoon in de drogisterijen en sommige supermarkten te koop. Assortiment verschilt wel per winkel, hier heeft een kleine etos bijv. geen papspenen maar de grote etos wel. Let even op, je hebt 3 soorten dodie-spenen: de gewone 1-2-3 speen van 0-4 mnd, de 1-2-3 speen vanaf 4 mnd én dus de papspeen (staat op het doosje). Wij hadden echt die papspeen nodig, met de 4+ speen lukte het ook nog niet (die hadden we eerst geprobeerd).
    Succes!

2. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Hier ook verstopping door nutriton gehad. Ben er toen direct mee gestopt.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier ook een klein verstopt mini meisje, Kinley hapt als ze huilt te veel lucht naar binnen waardoor haar maag vergroot is (zit lucht in) en al die lucht moet natuurlijk ook weer naar buiten.

Daarnaast ging het poepen ook niet zoals het moet dus gisteren maar weer eens de huisarts gebeld (ik lijk wel een stalker) en nu dus lactulose voorgeschreven gekregen.

De eerste 3 dagen moet ik 5 ml geven en daarna moet ik minderen, de voorspelling was dat ze op dag 3 zeker dunne ontlasting zou moeten hebben.
    Ondertussen wacht ik met smacht op de eerste spuitluier.

Ik ben alleen bang dat als ik geminderd heb het hele verhaal opnieuw begint.

Groetje sAnita

Deel Deze Pagina