Valerie draag regelmatig nog spaghetti rompers van de hema...alleen worden deze nu te klein. Ik vind ze ideaal voor als ze een longsleeve met jurkje aan heeft, dan vind ik een mouw romper weer te warm eronder. Deze heeft ze: HEMA - baby - luierpakjes - 2-pak luierpakje Maar ze zijn nu helaas niet meer in haar maat te koop. Iemand enig idee waar ik ze (voor ongeveer dezelfde prijs) kan kopen in maat 74/80?
ben bang dat je ze nergens meer kunt krijgen ... het is echt een zomer product... ja , kom je op marktplaats ofzo , 2 de hands... vondt het ideaal die rompers...gelukkig heb ik er nog 2 !
Kleertjes.com, van petit bateau. Daar heb ik even gecheckt. Zijn alleen wel wat duurder. Luca draagt ook veel petit bateau rompers en ze blijven wel lang mooi... Dat is dan een voordeel. Ze vallen wel smaller dan de rompers van de hema, sluiten mooi aan. kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[g]=4,5,3&af[mt]=5,6&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&id=34151
ik heb ze veel gehaald bij de V&D alleen weet ik niet of ze ze nu nog hebben. daar verkochten ze ze per 3 en ook met leuke printjes
Koop liever geen rompers via marktplaats. En bij de zeeman en wibra ben ik al geweest, hadden ze ook niks. Heb ze bij kleertjes.com wel gezien van petit bateau, maar vind ze wel prijzig en niet eens mooi. Dus als ik niks anders vind kan ik ze daar nog halen. V&D ben ik nog niet geweest...eerst daar maar eens proberen.
ze hebben ze bij www.kleertjes.com van cakewalk, wit en roze, voor 7 euro nog wat.... Niet goedkoop maar je moet wat lijkt me...
is dit misschien wat dan heb je geen lange mouwen, en zit net wat fijner voor valerie denk ik In de webshop bij V&D 12.00 voor 5 stuks
@ireen...vind 7 euro zelfs nog wat duur...wil er zeker 3 hebben. @Ninien, wist niet eens dat de V&D een webshop had Dit zou inderdaad ook nog kunnen als tussenoplossing! Bedankt!
Bij musjes hebben ze ze nog. weet niet of ze de juiste maat hebben nog, moet je zelf even kijken. bij dit merk Hippe babykleding en unieke babyaccessoires - Musjes.com - piccalilly een met stippen en eentje met streepjes