Zo moe

Discussion in 'Gezondheid' started by oboemasbaby, Aug 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

Feb 11, 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Het zal er allemaal wel bij horen.
    Maar ben de laatste dagen zo ontzettend moe. Dat ik bijna achter de pc op het werk ik slaap val.

Als ik vrij ben slaap ik als onze zoon op bed ligt.

Het liefts zou ik mijn hoofd neerleggen en mijn ogen dicht doen.
    Daarnaast veel pijn in buik.

Kindje is gelukkig druk en voel ik veel bewegen.

Herkent iemand dit?

Iemand tips?

2. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ja, ik!

We hebben nog een zoontje van bijna 8 maanden en ik ben dus weer heel snel zwanger geraakt.
    Ik wijt het dan ook een beetje aan het feit dat mijn lichaam mss nog niet helemaal hersteld was.
    Maar ik blijf ook een soort permanente moeheid houden...zodra mijn zoontje op bed ligt ga ik ook liggen (als ik vrij ben).
    Maar ik ben pas 17 weken dus ik voorzie dat ik het nog erg zwaar ga krijgen....;)

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben 21+ weken en ben ook nogsteeds ERG moe afentoe.
    Naar mijn idee komt het ook wel een beetje door het weer en dat ik al een kleintje heb lopen van 15 maanden die energie vreet. :p
    Tips heb ik helaas niet.

4. Do1980

Do1980 Actief lid

Mar 4, 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    dat had ik ook een aantal weken geleden. Ik maakte me later veel zorgen dat ik misschien een virus had opgelopen, maar achteraf gezien denk ik dat het inderdaad een combi van het warme weer en mijn dochter is geweest. Mijn dochter zat toen volgens mij ook in een fase. Nu gaat het weer beter, ben onderhand 27 weken dus het hoeft niet je hele zwangerschap door te spelen :)

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik herken het ook... Ben bijna 18 weekjes en ben eigenlijk de hele zwangerschap al doodmoe! Zit nu ook al een tijdje thuis omdat ik gewoon doodop ben de hele dag en daarnaast ook nog eens veel last heb van misselijkheid en benauwdheid... Het hoort er allemaal bij, maar echt leuk is het niet, maaaar ik heb het er allemaal heeeel graag voor over <3!

6. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Oh ja! Vooral dat gedeelte: "achter de pc op het werk in slaap vallen." :) Gisteren ben ik maar even een stukje gaan lopen, want ik wist niet meer hoe ik het had.

Gisteravond sliep ik voor 10 uur, maar ik kon er echt nog niet uitkomen vanochtend om half 7... Dus wat vandaag gaat brengen??

Tips nog niet, vooralsnog zoveel mogelijk slapen als je de mogelijkheid hebt. Maar dat is voor mij misschien iets makkelijker aangezien ik niet een kindje heb rondlopen thuis...

Pijn in m'n buik heb ik gelukkig maar zelden, maar dat is, lijkt mij, toch wel een teken dat je nog te veel doet...

Sterkte ermee vandaag als je vandaag ook aan 't werk bent ;)

7. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Oh en, hoewel het tegen het beleid is hier op kantoor, heb ik nu toch (zachtjes) de radio aanstaan. Helpt me hopelijk een beetje wakker te blijven. Wie weet helpt 't jou ook.

8. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

Feb 11, 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties.

Gelukkig ben ik dus niet de enige. (niet fijn voor jullie)

Vannacht goed geslapen. Zoon werd pas om 8 uur wakker.
    Gedouched en gegeten en toen naar het kdv gebracht.
    Moet werken vandaag tot 18.15 pfff
    Maar morgen en donderdag vrij.

Radio staat hier altijd aan :) maar zelfs dan.
    Misschien ligt het ook aan die onmenselijke temperaturen. Heb ook al 2 dagen hoofdpijn. Zal ook wel met het weer te maken hebben.

Ik was trouwens tot 16 weken ook heel moe. Daarna werd het minder. Maar met ongeveer 25 weken werd het weer erger.

Nu staat in de planning dat ik 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof ga. Maar ik vraag mij af of ik dat ga redden..

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    kijk eens op b12 te kort ;) dat was bij mij de oorzaak

sterkte

Share This Page