Vanaf welke leeftijd hebben jullie een buggy gekocht, zo'n makkelijk handig voor in je auto te 'gooien' Ik was juist eens op de website van prental aan het kijken en vroeg me toen af vanaf welke leeftijd je zulke 'moet' kopen? Wij gaan 21 mei op vakantie maar dan zal ze er zekers nog niet in gaan passen, buiten dat het niet past mag het denk ik ook geen eens met 5 maanden?
Wij gebruikten hem vanaf het moment dat ze in de wandelwageninzet zaten (en dus niet lagen). Was vanaf ruim 6 maanden. Deden dit vooral omdat we zelf zagen hoe weinig vering er in die buggy's zat tov de wandelwagen.
Ik gebruik nu anderhalve week een buggy ik heb een koelstra simba T3 zo eentje met 4 standen omdat ze nog niet goed kan zitten is het wel fijn dat de rugleuning gekanteld kan worden. Ons meisje wilde niet meer in de kinderwagenbak liggen dus moesten we wel. Deze buggy kan wel helemaal plat dus ze kan er ook lekker in liggen slapen. Ze vind het zelf ook hel fijn in de buggy kan ze lekker rond kijken
Er zijn buggy's die vanaf 0 maanden mogen. Omdat wij ook op vakantie gingen met een baby van 4,5 maand en geen ruimte hadden voor de kinderwagen hebben wij toen de MacLaren Techno XT gekocht. Is een dure buggy, maar kan helemaal plat en heeft extra vering. Ik zie op de websites dat hij wel iets is aangepast en duurder is geworden dan toen wij hem kochten. Anders via marktplaats. Wij hebben er nog steeds geen spijt van. Ik gebruik hem veel naast de kinderwagen. Buggy ligt standaard achterin de auto.
Wij hebben helemaal geen buggy genomen. De kinderwagen voldeed prima en ik kon hem ook kwijt in de auto. Ik vond het zo zonde om veel geld uit te geven aan een buggy als ik een prima kinderwagen had met een zitje dat voor en achteruit kon.
Wij hebben een buggy genomen toen ik ging fietsen met onze zoon voorop. Als ik dan ergens kwam kon ik met de buggy verder. Maar als je een buggy koopt die ook in ligstand kan dan kan jouw dochter liggen en mag ze er zeker wel al in. En er zijn buggy's die je vanaf 0 maanden mag gebruiken. Is ook een optie
Wij hebben wel een buggy op de zolder staan maar nog steeds niet in gebruik, voorlopig voldoet de kinderwagen met buggy inzet uitstekend. (Mutsy Evo)
Ik heb geen buggy. Ik vind het ondingen en niet zo nodig. Voor anderen hebben we de wandelwagen en zelf heb ik altijd wel een doek of draagzak bij me.
Wij gebruiken nu sinds kort de buggy regelmatig. Vind het erg makkelijk!. Zeker als hij zo in het voorzitje op de fiets meekan. Buggydrager is al gekocht om zo ook de buggy mee te kunnen nemen
Hier nu druk op zoek naar een buggy. Kan nog niet echt een keuze maken. Zie door de buggy's het bos niet meer Ons zoontje is nu net 8 maanden geweest en kan goed zelfstandig zitten. Wij hebben best een 'lompe' kinderwagen die niet echt makkelijk in mijn kleine auto past, vandaar dat ik graag een buggy wil. Maar ja, nu nog kiezen