Ha! Ben jij ook een vroeg-tester? Sta je in je tweede wachtweek ook uren te turen naar dat plastic staafje? Ik wel! En vanochtend, bij het opruimen van de badkamer, legde ik ze allemaal op een rijtje. Het laddertje wat ontstond is een leuk voorbeeld van testen op verschillende dagen voor en ná mijn nod. Een leuke herinnering aan het ontdekken van mijn zwangerschap, maar natuurlijk ook interessant voor andere vroegtesters die vergelijk zoeken! Heb jij ook zo'n mooi 'laddertje'? Plaats hieronder je foto! Zet er even bij op welke dag je de eerste test deed en welke dag de laatste.
Ik heb geen hele ladder zoals de meiden hierboven, maar toch een kleintje, gewoon voor als vergelijkingsmateriaal De linkse is 9dpo, dan 10 dpo, 13 dpo en de meest rechtse 23 dpo (5w1d).
Ik zie dat nu de foto geplaatst is, de linkse twee testen amper te zien zijn, dus hierbij nog even een foto van de testen van 9 en 10 dpo.
Clear blue digitaal. --- Mooie rijtes meiden. Dit is mijn serie van afgelopen maart. Helaas een miskraam. Eerste test is van vermoedelijk 9dpo. Het is wel een hele wazige foto zie ik nu...