Goede morgen dames, Ik heb ook een klein rijtje. Maar lopen ze goed op? De testen zijn van 2/12 (11 dpo) 3/12 (2× 12 dpo) en vanmorgen 13 dpo die is nog niet opgedroogd Gisteren bij de zwanger/niet zwanger test stond er binnen 1 minuut ZWANGER �� Groetjes
Ja clearblue digi met indicator In elke test zitten 2 teststripjes: 1 met 1 streepje en die is erg gevoelig en beslist zwanger/niet zwanger De andere met 2 streepjes: controle streep en teststreep: afhankelijk van hoe donker je teststreep tov de controlestreep is bepaalt deze de termijn 1-2, 2-3, 3+
Super al deze laddertjes! Bedankt voor het delen! Goed ook te zien wat voor strepen er op verschillende dpo's worden verkregen. En hoe verschillende testen reageren.
Oeh leuk, laddertjes! Ik heb ook alle testen nog liggen van deze zwangerschap. Bekijk bijlage 436961 Dit was even snel het enige laddertje wat ik op m'n telefoon kon vinden. Ik heb kv2v5 vanaf 9 dpo tot en met 18 dpo. Daarnaast ook nog getest met de CB digital en de z&k uiterst gevoelige midstream. Met die laatste testte ik op 8 dpo positief. Alleen al kv is dan een aso lang laddertje zal van de week nog eens een foto maken (als ik het niet vergeet).
Bedankt voor het delen! Leuk om te zien! Nog leuker als ze bij mij in de badkamer liggen natuurlijk 😊