Nope hier ook niet beveiligd. Dan maar een keer een vingertje tussen een la of kastdeurtje. Het enige dat wij hadden gedaan was de hoeken van een de salontafel afgeschermd met rubbere hoeken in de periode dat hij kroop. Het waren gemene hoeken waar hij zich al lelijk aan kon bezeren als hij vanuit kruipstand ging zitten. En nu hebben wij alleen een traphek bij de keuken.
Ik hobbel tot nu toe elke keer achter hem aan als hij iets wil opentrekken. Hij heeft al eens met zijn vingertjes tussen de keukenkastjes gezeten, tja.. hij moet het toch leren. Wat ik wel net besteld heb is een beveiligingsstrip Alecto Universele Kastvergrendeling | Veiligheid | Baby-Dump en Safety 1st Mulitfunctioneel Slot Wit | Veiligheid | Baby-Dump voor o.a. het kastje met de schoonmaakmiddelen.. vind ik toch een beetje gevaarlijk. Ik let altijd op hem, maar je weet maar nooit, ongelukjes zijn snel gebeurd.
Niet. Alleen de stopcontacten zijn babyproof en het keukenkastje waar de schoonmaakmiddelen in staan zit een kinderslotje op. Ik haalde ook de salontafel niet leeg. Maar onze oudste is en was een braafje, mocht de jongste meer capriolen uit halen bedenk ik me wellicht nog .
Nee, vind ik juist niet! Het is toch goed als een kindje ontdekt hoe de wereld in elkaar steekt?! Zo lang het geen lade is met een scherpe rand waarmee ze hun vingers eraf snijden of eentje die uit zichzelf dichtklapt vind ik het niet nodig om het dicht te maken.... Wij hebben 1 laatje dicht en dat is de la met bakspullen, maar dat is meer omdat als je daar even 2 tellen niet op bedacht zit de hele vloer onder het meel, suiker enz zit
Ha! Ik dacht dat elke moeder het hele huis beveiligde tegen hun mini's! Maar niet dus... Hmmm, weet nu niet wat gedaan. Zal even met de papa moeten overleggen... Ik heb al wel 1000 keer gezegd tegen m'n dochtertje dat ze niet aan de ladenkast mag komen, maar euh zonder resultaat... Het heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor haar!