Waarom gaat altijd alles tergelijk stuk??!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door piemie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hebben jullie dat ook, dat als er eenmaal iets stuk gaat meteen alles ermee kapt??
    Het begon hier met de tv, ineens ging hij niet meer aan, nou was het al een oudje dus vriendlief vond het helemaal niet erg om nou eindelijk eens een mooie LCD aan te schaffen.
    Een week later brachten we de auto weg voor een nieuwe distributieriem, wat bleek zo ongeveer alles verrot. Koste ons weer 2000 euries om hem te laten maken. Balen dus maar de auto moet natuurlijk goed en veilig zijn voor ons en de kleine.
    En nu van de week de wasmachine weer, dus nu ook weer een nieuwe wasmaschine......
    Pffffff heb je net weer een spaarcentje is alles weer bijna op, ik weet daar is het voor maar had zoveel andere leuke dingen kunnen doen voor dat geld bah....

Nou ja ik denk ik ga hier even mijn gal spugen, gelukkig zijn we voor de rest gezond en gelukkig!!! ( ff afkloppen haha)

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gaat het ook ook altijd met 3 dingen tegelijk. Net de auto voor 1100 euro gerepareerd, nieuwe koelkast en de bank is stuk (hond z'n schuld)

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ze zeggen toch vaak dat alles in 3en komt?
    bij mij was dat ook t geval. eerst was t de wasmachine. daarna de tv en daarna ook nog eens en koelkast.
    koelkast kregen we voor ons trouwen kado. wasmachine is gewoon betaald door ons en de tv konden we nieuw kopen doordat we een grote klus hadden met mijn bedrijfje. maar leuk is anders:x hadden zo een weekend weg gekunnen met z'n 3tjes
    maar dat is zeker balen. weet hoe je je voelt meid

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bij ons ook in korte tijd dure dingen:

-in 3 weken tijd 2 laptops kapot
    -de auto apk-gekeurd en bijna 1000 euro kwijt.

:x

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    He bah we zijn dus niet de enige met pech, nou maar hopen dat het idd met z'n 3en komt, want mijn portemenee is een beetje aan het slinken hahaha......
    Ik ga nog wel wat storten op giro 555 want mijn pech stelt niks voor vergeleken met de mensen daar...

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jaah, verschrikkelijk! In november hadden we dit ook. Had net leuk allemaal sinterklaaskadootjes en dingen voor Eskils kamertje aangeschaft... Gaat die rottige wasmachine stuk. En toen ook nog de stofzuiger. En moest ik nieuwe lenzen. En nog 5 van dat soort kostenposten.

Murphy's Law :)

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    distributieriem midden op de snelweg geknapt!!!
    Toen dikke vette streep in onze plasma tv...
    Toen knapte spontaan een heet glas thee over m'n voortafel!!
    alles binnen 2 weken tijd...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

8. Skye

Skye Niet meer actief

De wet van Murphy!!!! Niks tegen te doen!

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat is dat toch met die distributieriem? In onze Renault Twingo moest die ook al vervangen worden. Was geloof ik alleen al 420 euro of zo.

Dacht zelfs eerst dat de distributieriem met de gordel te maken had. :) Ik ben niet eens blond!

Dure geintjes zijn dat.

10. MarkDoif

MarkDoif Lid

20 jan 2010
    62
    0
    6
    ICT-Dienstverleningsbedrijf
    Kockengen
    Kwestie van distributieriem bij elk aantal voorgeschreven kilometers of anders na max aantal jaren laten vervangen ;). Lag de motor niet in de soep trouwens?

11. MarkDoif

MarkDoif Lid

20 jan 2010
    62
    0
    6
    ICT-Dienstverleningsbedrijf
    Kockengen
    Die moet bij elke auto om de x aantal kilometers of na zoveel jaar worden vervangen. Deze zorgt voor de juiste timing tussen de cilinders (zuigers). Als deze knapt vliegen je zuigers bij de meeste auto's tegen je nokkenas en dan ligt je motor in de soep. Vandaar dat hij erg belangrijk is. Bij mijn Corolla heb ik hem nog niet hoeven laten vervangen, bij de Starlet kostte het mij 350 euro.

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Heel herkenbaar.

Eerst gaat de droger kapot. Ok, dat kan.
    Vervolgens regent het zondag in een keer binnen ipv buiten. Dakgoot voor kapot (kosten +/- 4500) hmm. we wisten dat het eraan zat te komen, maar die dat hij in deze staat was.

En de auto stopte er vorige week ook nog mee (al vielen die kosten erg mee)

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Klopt hij moet om de 100.000 km vervangen worden, zou ons voor de peugeot 250 euro kosten bij een 'mannetje' helaas moest ook de hele uitlaat, filters enz enz enz vervangen worden, en we hebben die K. auto pas 2 jaar!!!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wat een koopje :p die van mij was geknapt tijdens het rijde, 100km per uur!!! ik had nog geluk dat de hele motor niet naar binnen stuk geslagen was (heeft iets met de cilinders te maken die dan losschieten) maar kostte mij dus wel ff 875 euro!!!! pfffff, dat is veel geld als je net bezig bent met je babyuitzet :(

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ken het helemaal....eerst gaat mn droger stuk....
    toen mijn riolering helemaal verstopt op zondag en sávonds stopt mn vaatwasser ermee....
    allemaal geen grappige dingen en zonde van mn zuur verdiende centjes heb ze hard genoeg nodig moet ook nog een tweelingkamer kopen en wagen etc etc dus word weer goochelen waar het geld vandaan moet komen nu allemaal pffff

Deel Deze Pagina